Megameeting vanuit Fryslan

ik stel voor om zo rond 09:00 bij de mac te verzamelen, en dan om 09:15 te verttrekken naar de mac in meppel om daar nog wat mensen op te pikken.

goed tijdstip of?

Ik (of wij) gaan proberen daar ook te zijn rond 09.15 uur. Lukt dat niet dan zien we jullie in Meppel bij de Mac, o.v.b. van goed weer! :]

Ik ben rond 9:00 wel bij de Mac in Hveen. Behalve als het echt hard regent, dan blijf ik lekker in m'n nest liggen ;)

Bouke/Eyeball,

Zullen wij weer afspreken op de carpoolplaats van Akkrum?
Ik ben daar rond 8.45 ok?

ik lees net je mail, en 08:45 lijkt me een goeie tijd. ik zal ook ItbOefke nog ff mailen(zijn motor stopte er vorig jaar mee in meppel) mischien wil hij ook weer mee.

Voor de pechservice tijdens de megameeting kijk je in het volgende topic!

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96148/1

Kort gezegd, ik zal met een auto rijden tijdens de megameeting. Ik zal gereedschap bij me hebben, benzine, compressor enz enz. Je kunt me alleen morgen 8 Mei 2005 bereiken op Voor meer info zie het topic. Groeten, Jouri

de auto waar ik mee zal rijden:
p401.jpg

Laatst bewerkt:
Lijkt me een goed plan ipv dat hele stuk snelweg te janken :+

Ik sta te wachten op jullie met nog 2 anderen bij de mac in Meppel. Zouden jullien ons mee willen nemen :? :) })

Ik ben er dus niet bij want de TLS moet op stal blijven staan ;)

Sorry mannen, gezien de slechte weersvoorspellingen ben ik morgen niet van de partij. ;(
Ik wens degenen die wel gaan veel plezier! :]

Ik kon nergens een leuke motor huren...veel zaken
waar ik niet mocht huren omdat ik nog geen jaar mn
rijbewijs had en andere die niks meer beschikbaar
hadden...dus ga maar aan t werk |(

Sorry mannen, gezien de slechte weersvoorspellingen ben ik morgen niet van de partij. ;(
Ik wens degenen die wel gaan veel plezier! :]

tis mooi weer, dus komen!

tot zometeen mensen!

Terug
Bovenaan Onderaan