Megameeting vanuit Fryslan

120/130 lijkt mij een mooie snelheid :Y

Hoe doen we het eigenlijk met tanken? Als je leeg raakt lijkt het me niet echt handig om als een gek naar voren te rijden en als een idioot naar je tank te wijzen wel? :o
Tanken tijdens de stop bij Heerde? Is toch een tankstation, dus daar kan je dan handig gebruik van maken :+

Vanaf daar moet je genoeg peut hebben totaan Barneveld ;)

Hoe laat denken jullie te vertrekken uit Heerde?
Misschien dat ik daar ook aansluit.

Hoe doen we het eigenlijk met tanken? Als je leeg raakt lijkt het me niet echt handig om als een gek naar voren te rijden en als een idioot naar je tank te wijzen wel? :o

tot 140 is voor mij nog makkelijk te doen ! dus lekker tussen de 120 en 140 lijkt me strak plan !

dus bouke je mag van mij nog steeds voorop rijden *D

Hoe laat denken jullie te vertrekken uit Heerde?
Misschien dat ik daar ook aansluit.

Hoi homer we zijn rond 9.00 bij de mac op centuurbaan en rond 9.30 in heerde bij de esso a50 nemen daar een bakkie bruine zooi en wachten daar op friesland en rijden dan samen naar barneveld :] O-)

:^ Tenslotte rijden wij naked :P

En er wordt zoveel geflitst op die snelwegen, een boete is wel het laatste waarop ik zit te wachten op dit moment :X

Ik moet trouwens om de 200 km tanken.. heb hem vanmiddag volgegooid, maar naar Heerenveen rijden is ook zo'n 45 km. Ik zal onderweg nog een keer moeten tanken dus

Volgens de routeplanner is het trouwens anderhalf uur rijden van Heerenveen naar Barneveld.. is het niet wat (te) vroeg Bouke?

Laatst bewerkt:

En er wordt zoveel geflitst op die snelwegen, een boete is wel het laatste waarop ik zit te wachten op dit moment :X

Ik moet trouwens om de 200 km tanken.. heb hem vanmiddag volgegooid, maar naar Heerenveen rijden is ook zo'n 45 km. Ik zal onderweg nog een keer moeten tanken dus

Volgens de routeplanner is het trouwens anderhalf uur rijden van Heerenveen naar Barneveld.. is het niet wat (te) vroeg Bouke?

je vergeet dat we onderweg ook nog een paar keer stoppen ;) en beter te vroeg dan te laat.....
en dat flitsen valt wel een beetje mee hoor, afgelopen jaar nog geen enkele boete gehad en ik kom op de snelweg zelden onder de 140 :X

precies et zelfde geld voor mij qua tanken... maar dat komt wel goed !

maa nog ff 1dingetje, @ bouke, de mac is dat die vlak bij de lidl ?

hoe laat zijn jullie ongeveer in meppel? zodat ik daar dan klaar moet staan :9

kijk ns in het noorden topic :P zo rond 09:00 zijn we in meppel denk ik.

wat ben je ook weer snel he :Y ik denk er wordt vast niet zo snel gereageerd maar ja , had het al gelezen in noorden topic hoor maar thnx

wat ben je ook weer snel he :Y ik denk er wordt vast niet zo snel gereageerd maar ja , had het al gelezen in noorden topic hoor maar thnx

ik post sneller dan mn schaduw :+

Ben morgen ook van de partij :W Vandaag maar extra aandelen in de shell gekocht aangezien er morgen heel wat verbruikt word :o

Vanuit Drenthe en Groningen sluiten we uiterlijk om een uur of half 11 met zo'n 10 man aan bij de eerste pomp na Zwolle.
Doe maar een extra bakkie dus, als je er al om 10:00 uur bent...
Heeft er iemand haast???????? ;) ;)

Ik ga maar eens plat :+ Zie jullie morgen ochtend! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

alleen jammer van die brommer van mij :X B| -O-

Terug
Bovenaan Onderaan