Your welcome...
Maar je werkt toch niet bij de polite he
[me] Kevin ziet een avator en een ondertitel[/me]
Klats rijd met Pindkaas mee!! Dus zal dan ook wel daar aanwezig zijn :D
Of mogen mensen uit Eindhoven niet mee
jongens willen jullie mij ook op de lijst zetten aub ,vertrekpunt oosterhout
mijn maatje jebice staat ook al in de lijst ,ik kom samen met hem
mijn naam is martijn goverde
jongens willen jullie mij ook op de lijst zetten aub ,vertrekpunt oosterhout
mijn maatje jebice staat ook al in de lijst ,ik kom samen met hem
mijn naam is martijn goverde
Vorige keer hebben we die route ook gereden. Toen kwamen we uit op de A15.
Je kan nog veel verder doorrijden binnendoor.
Kloptzo rijden we altijd. Dit jaar ook weer denk ik. Ik ga liever op de terugweg de hele weg binnendoor en wij hebben ook nog afsproken met andere mensen uit andere streken te meeten om een bepaalde tijd. Dus vandaar dat wij het laatste stuk snelweg pakken.
Als ik voor marijn mag spreken willen wij ook de route binnendoor rijden. Is gewoon leuker.Je moet maar effe seintje geven in den bosch als jullie vertrekken. Jij hebt toch die wit/rode CBR 600F he.
Ik sluit me (met een paar man) ook aan bij het binnendoorgroepje denk ik
Als ik voor marijn mag spreken willen wij ook de route binnendoor rijden. Is gewoon leuker.
Klopt helemaalwas toch ook de bedoeling, snowfreak had toch een route binnendoor
Je moet maar effe seintje geven in den bosch als jullie vertrekken. Jij hebt toch die wit/rode CBR 600F he.
Ik sluit me (met een paar man) ook aan bij het binnendoorgroepje denk ik
Ik had een CBR ja, maar tegenwoordig heb ik een zwarte Fazer !!
Ik sluit me ook maar aan bij de groep vanuit de Lucht!
zie dat ik er al tussen stabedankt
Heey toch maar even een postje hier. Ik heb dus me A inmiddels, maar heb nog geen motor. Nu had ik een plekje achterop al geregeld, maar door redenen gaat dat niet door.
Dus de vraag wie o wie heeft er ervaring met een passagier achterop? En kan ik veilig achterop bij? Zal er superblij mee zijn!Win namelijk heel graag mee.