Megameeting vanuit Den Bosch (de lucht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag heerlijk gereden, jullie ook?

Ben van Den Bosch via de dijkjes naar Ravenstein gereden :] Nieuw asfalt dus mooi sturen.

Verder gereden naar Arnhem, Ede en daarna weer huiswaarts. Geheel binnendoor :Y

Toen dacht ik dat het wel een perfecte route is om te rijden met de groep al we naar de MM in Veenendaal gaan. Waardenburg eraf, Geldermalsen, Buurmalsen, Buren, Lienden, Kesteren, Rehnen en dan Veenendaal :] Heelijke bochten.

Toen dacht ik dat het wel een perfecte route is om te rijden met de groep al we naar de MM in Veenendaal gaan. Waardenburg eraf, Geldermalsen, Buurmalsen, Buren, Lienden, Kesteren, Rehnen en dan Veenendaal :] Heelijke bochten.

ik vind het prima

is Den Bosch ( de lucht ) een handige opstapplek vanaf Hoogerheijde - Bergen op zoom?
Of is dat om :?

Ik hoor't wel :)

Ik rij wel achter Boos aan die ochtend. })

Of voor m uit.

Of rondjes om m heen. })

ik mee ga dan sta ik bij de lucht in den bosch (overkant van de BurgerKing neem ik aan) is 5 minuten rijden.

ik mee ga dan sta ik bij de lucht in den bosch (overkant van de BurgerKing neem ik aan) is 5 minuten rijden.
Dat neem je goed aan :Y Het heet trouwens officieel "de lucht oost"

Laatst bewerkt:
Inderdaad de lucht oost, aan de andere kant van den bosch (richting Oss) heb je volgens mij ook een station dat de lucht heet (misschien is dat dan wel noord,zuid of west:) )

Inderdaad de lucht oost, aan de andere kant van den bosch (richting Oss) heb je volgens mij ook een station dat de lucht heet (misschien is dat dan wel noord,zuid of west ) :)

De andere kant is de lucht west...
Even een leuk detail: op de A50 na rosmalen zit ook een tankstation, dat de lucht heet ;) Ik denk dat ze allemaal van dezelfde eigenaar zijn.

dat is de lucht.

De lucht-west zit aan de A2 (zaltbommel- den bosch)
De lucht-oost zit aan de A2 (den bosch - zaltbommel)

Oh okay ik snap het, maar die bij rosmalen heet gewoon de lucht of is dat dan noord of zuid. Daar zit ie maar aan 1 kant volgens mij alleen richting oss en niet richting den bosch toch..... :?

De lucht-oost zit aan de A2 (den bosch - zaltbommel)
daar moet je zijn iig

Volgens mij heb ik het weer nodeloos gecompliceerd gemaakt... :^ Dabedoeldeik

@Pegaso: :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan