Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.... maar we moeten nog even uitzoeken, maar er blijven er altijd wel enkele tientallen over. ... Ik meld me natuurlijk wel als ze ergens online staan
tja heb net 1 sec op oke geklikt en er staat alweer een reactie gaat wel snel hiero heb nie eens de tijd om me te verbeteren
? werkt niet
of je maakt even een album op:ik zal de link van de fotos aanpassen heb geen zin op 1 voor 1 de fotos hier er op te zetten duurt te langgggggg
ahhh mevrouw witje
ik quote.. op de rotonde in veenendaal..
*wat een leuke fotograaf*
alleen ze schrok toen de fotograaf liet blijken dat ie t gehoord had
Was jij degene die de vrouwelijke agent uit zat te lachen in de auto?JEEJ k heb mezelf al gespot !! Meerdere keren zelf hahaha .
Valt nie op zo'n witte motor!
Ik had ook geen idee dat jij Konrad was
Mezelf nog steeds niet gespot, terwijl ik toch wel meerdere camera's op me gericht heb gezien, waarvan 1tje frontaal voor me @ het stoplicht, voor mn entree en twee na de rotonde bij m'n vertrek..
Mezelf nog steeds niet gespot, terwijl ik toch wel meerdere camera's op me gericht heb gezien, waarvan 1tje frontaal voor me @ het stoplicht, voor mn entree en twee na de rotonde bij m'n vertrek..
Was jij degene die de vrouwelijke agent uit zat te lachen in de auto?
"'t Is wel een vrouw, hè!"
Jah dat was k hahahaha.