Megameeting mei 2010 - Foto's en Videos

De mijne ook :)

Als je niet wilt opvallen op internet moet je maar geen wheelies trekken met 200 camera's op je gericht :)

voor de mensen die niet geen hyves hebben

full

ik zal de link van de fotos aanpassen heb geen zin op 1 voor 1 de fotos hier er op te zetten duurt te langgggggg

ahhh mevrouw witje *O*

ik quote.. op de rotonde in veenendaal..

*wat een leuke fotograaf* _O-

alleen ze schrok toen de fotograaf liet blijken dat ie t gehoord had _O-

Hahahaha, jah dat was wel weer een actie van mij. K heb geen vlaai nodig om strakke acties te maken hahahaha.

JEEJ k heb mezelf al gespot *O* !! Meerdere keren zelf hahaha *O* *O* .
Valt nie op zo'n witte motor! :$

Laatst bewerkt:
JEEJ k heb mezelf al gespot *O* !! Meerdere keren zelf hahaha *O* *O* .
Valt nie op zo'n witte motor! :$
Was jij degene die de vrouwelijke agent uit zat te lachen in de auto? :+
"'t Is wel een vrouw, hè!" _O-

Mezelf nog steeds niet gespot, terwijl ik toch wel meerdere camera's op me gericht heb gezien, waarvan 1tje frontaal voor me @ het stoplicht, voor mn entree :+ en twee na de rotonde bij m'n vertrek..

Mezelf nog steeds niet gespot, terwijl ik toch wel meerdere camera's op me gericht heb gezien, waarvan 1tje frontaal voor me @ het stoplicht, voor mn entree :+ en twee na de rotonde bij m'n vertrek..

Idd.. '( . Heb mezelf alleen gespot in amersfoort daar op de geluidswal :') .

Ik heb mezelf ook niet gezien nog en heb ook best wel een opvallend fietsie al zeg ik het zelf !

:$ Jah dat was k hahahaha.
_O- _O-
Wij stonden met zn 2e aan de linkerkant van je (10m verder), maar 'k wist niet dat jij 't was :+ (geen motorkleding, waren met de oto)
Moesten wel lachen _O-
"Moet je horen wie het zegt" Hahahaha :P

Terug
Bovenaan Onderaan