Nou nog niet genoeg foto's van jezelf in dat huis hangen??Hebbie die van mij in het groot voor me?
[me="Fladder"]krijgt het idee dat blade zelfs dekbedden en kussenhoezen heeft met zijn kop erop.[/me]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou nog niet genoeg foto's van jezelf in dat huis hangen??Hebbie die van mij in het groot voor me?
Oh oh...•Dit album bestaat niet (meer).
Is ook zoNou nog niet genoeg foto's van jezelf in dat huis hangen??
[me="Fladder"]krijgt het idee dat blade zelfs dekbedden en kussenhoezen heeft met zijn kop erop.[/me]
Is ook zo
Bij vertrek van de MFMM omstreeks 13:00u moesten we even wachten bij de spoorwegovergang.
Daarna reed een groepje motorrijders me ronduit genadeloos voorbij... en ik reed beslist NIET LANGZAAM
... om vervolgens even bij een groen verkeerslicht een slaapje te doen. Filmpje
Trek je speciaal een oranje pak aan met zwart oranje helm en tot nu toe nog geen foto gezien... Zou toch moeten opvallen denk je... Maar er zullen er vast nog meer komen straks.
Je moet eerst inloggen om de foto's te kunnen bekijken??!
....helaas heeft mijn bulletcam het na 5 jaar trouwe dienst begeven
Voor de tweede meeting van dit jaar ga ik sparen voor een nieuwe.
gelukkig heb ik nog wel videomateriaal van m'n videocamera
[me="Curver"]gaat monteren..[/me]
Nou nog niet genoeg foto's van jezelf in dat huis hangen??
Hoe doe je dat????
alst maar werkt
kom ik net thuis, zie ik dat ik niet meer op rubber, maar op ijzerdraden heb gereden.
hoe zou dat toch komen?
was wel weer een geslaagde MFMM