MegaMeeting 2008 The movie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ola
  • Startdatum Startdatum
Gaaf hoor! ben benieuwd naar het eindresultaat, dit ziet er iig al heel gelikt uit!!
Zo te zien kunnen jullie iets wat ik nooit zal kunnen... stabiele bewegende beelden ;)

Hart onder de riem, die van jou was ook uitermate gaaf hoor! Zeker vakwerk. Misschien een teamwork volgend jaar?

@ TS: :9~

Damn dit is bruut :} Kan niet wachten op de final versie :o

Gaaf hoor! ben benieuwd naar het eindresultaat, dit ziet er iig al heel gelikt uit!!
Zo te zien kunnen jullie iets wat ik nooit zal kunnen... stabiele bewegende beelden ;)

een statief doet wonderen:P

Ik heb dan weer geen bulletcam :)

September kunnen we ons materiaal samenvoegen, voor 1 legendarische film 8-)

interlacing probleem word aan gewerkt, en moet goed komen!

het viel pas op nadat het geconverteerd was door youtube/vimeo... :(

helaas is er aardig wat materiaal van de kleine camera (Sony PD-170) van mindere kwaliteit, de handmatige scherpstelling was kapot, en de autofocus kon niet alles bijbenen. ook had de lens nogal wat rubber gevangen van burnouts ed... :+

GAAF,

ben benieuwd naar het eindresultaat!!!

hopelijk kom ik er ook nog in voor O-)

posen all the way baby!!

GAAF,

ben benieuwd naar het eindresultaat!!!

hopelijk kom ik er ook nog in voor O-)

posen all the way baby!!

Jij? neeeeh, vast nie, je staat al in alle filmpjes en alle foto site's... :Y

knap stukje werk wat je doet !! en heb je site ook bekeken, TOP!

Deinterlace en haal zwarte balken van zijkanten af! Voor de rest kan ik niet wachten op de rest, stuk betere kwaliteit dan die phone camera's.

Gaaf, ben erg benieuwd naar de hele film. Brengt me misschien wel in de stemming om ook eens naar de MM-meeting te komen.

Whoahhh... ik ben ook een milliseconde in beeld. Kan niet wachten op het eindresultaat.

Ah, dit is dus het schoolproject? Tof dat jullie de film met ons willen delen...trailer ziet er iig al goed uit!

idd ziet r goed uit

me hoopt op een bepaald fragment waarbij er wat bomen werden verlicht terug te zien :+

Ben zeer, zeer benieuwd naar t volledige deel. Beloofd veel goeds...

haha!! dit is wel mooi, Olaa krijgt wel alle credits merk ik! Heeft hij het weer even goed voor mekaar :X :$ *D *D

dan zorg jij er gewoon voor dat jij de credits in de film mag monteren ;)

Directors:
Cameraman
Ola

O-)

Maar jullie waren toch met z'n 3tjes?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan