Je kan ook gewoon een bestaande post editen hoor.
Ouweman, zal ik vast zo'n vestje voor je bestellen ?
Haal maar en betaal maar , en zeg maar dat het voor mij is
Ik ben nieuw bij dit gebeuren maar ik woon in Uithoorn waar gaan we heen of gaan we gewoon een stuk rammen!? want dan ben ik zeker van de partij met mij komen dan nog wat motorfreaks mee +- 5a6 het moet wel droog zijn anders gaat het niet door en houden we het tegoed ik hoor graag meer LATER BARRY/VASILY
He volgens mij ken ik jou en jullie groep wel, woon zelf ook in Uithoorn.
Groetjes GPZ girl
onder voor behoud rij ik met je mee Vasily en The_Doctor zal denk ik ook wel mee gaan vanuit UithoornGPZ-girl&DutchRon dat zal wel kunnen ik zou zeggen ga 9 mei gezellig mee zoals ik al melde vertrekken wij vanaf de shell bij breukelen ik hoor het wel je kan ook in Uithoorn al aan klikken maar dat horen we dan wel LATER!!! Barry
Als we nou gewoon rond 9.45 uur op 't Kooimeer zijn bij die pomp, kunnen we al met een leuk groepje om 10.00 uur in Heemskerk zijn...
ik ben om 9:30 op de kooimeer (eerst ff bakkie pleurokej, 9.45 ben ik er.
hoeveel man komt er ongeveer bij de kooimeer? Wel handig als we weten hoeveel er komen, weten we als iedereen er is en we kunnen vertrekken.
Ja de meesten vinden het leuk om 2,5 uur op veenedaal testaan is juist leuk !! elkaar weer zien na het lange winterseizoen en bij praten , maar feel free om later te komenHeeft iedereen dan eigenlijk wel zin om 2,5 uur op veenendaal te staan? We kunnen er ook "pas" om half 12 of 12 uur aankomen. Ik ben niet aan het afzeiken, ik slaap gewoon graag uit, maar wil wel met de groep meerijden! Denk er over na.
He Ouwe...ik ben inmiddels ook uit de winterslaap herrezen...10:00 zijn we er!
Menno is inmiddels verhuist naar de U naait me Steeds..dus geen Monster aanwezig