Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega- Meeting vertrek vanuit Noord- Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ouweman, zal ik vast zo'n vestje voor je bestellen ?

Haal maar en betaal maar , en zeg maar dat het voor mij is

is goed de shell bij breukelen moupie.bl@de komt ook mee tijd spreken we nog wel af

Hoi ik ben er ook bij zoals het er nu uitziet!
En de optie om aan te sluiten op de A9 bij de BP in Amstelveen is voor mij wel een uitkomst.
Ik hoor het wel over het hoe en wat!

Groetjes GPZ girl

He volgens mij ken ik jou en jullie groep wel, woon zelf ook in Uithoorn.

Groetjes GPZ girl

GPZ-girl&DutchRon dat zal wel kunnen ik zou zeggen ga 9 mei gezellig mee zoals ik al melde vertrekken wij vanaf de shell bij breukelen ik hoor het wel je kan ook in Uithoorn al aan klikken maar dat horen we dan wel LATER!!! Barry

GPZ-girl&DutchRon dat zal wel kunnen ik zou zeggen ga 9 mei gezellig mee zoals ik al melde vertrekken wij vanaf de shell bij breukelen ik hoor het wel je kan ook in Uithoorn al aan klikken maar dat horen we dan wel LATER!!! Barry
onder voor behoud rij ik met je mee Vasily en The_Doctor zal denk ik ook wel mee gaan vanuit Uithoorn

deze sticker goed voor op je rug dan ?????????????

Wel geinig, ik wilde me aan melde maar zie dat ik er al tussen sta voor ik er ben!!
Ik weet nog niet zeker hoe het gaat lopen, of ik nou in Amstelveel op stap of de avond er voor al in Anusfoort uit hang. Maar wat wel zeker is is dat jullie me daar gaan zien!!

Dit gaat ook zeker weer leuker worden als de laatste keer, heb eindelijk mijn nieuwe bike!!
Duurde wel ff voor hij goed was, een standaard afstelling zuigt echt kont!!

save

Als we nou gewoon rond 9.45 uur op 't Kooimeer zijn bij die pomp, kunnen we al met een leuk groepje om 10.00 uur in Heemskerk zijn...

okej, 9.45 ben ik er.
hoeveel man komt er ongeveer bij de kooimeer? Wel handig als we weten hoeveel er komen, weten we als iedereen er is en we kunnen vertrekken.

Zorg dat je om 10 uur bij akermaat bent , want dan moeten we echt rijden !! moeten ook nog bij breukelen en bij Bunnink mensen op halen !!
Greetz

okej, 9.45 ben ik er.
hoeveel man komt er ongeveer bij de kooimeer? Wel handig als we weten hoeveel er komen, weten we als iedereen er is en we kunnen vertrekken.
ik ben om 9:30 op de kooimeer (eerst ff bakkie pleur )

Heeft iedereen dan eigenlijk wel zin om 2,5 uur op veenendaal te staan? We kunnen er ook "pas" om half 12 of 12 uur aankomen. Ik ben niet aan het afzeiken, ik slaap gewoon graag uit, maar wil wel met de groep meerijden! Denk er over na.

Heeft iedereen dan eigenlijk wel zin om 2,5 uur op veenendaal te staan? We kunnen er ook "pas" om half 12 of 12 uur aankomen. Ik ben niet aan het afzeiken, ik slaap gewoon graag uit, maar wil wel met de groep meerijden! Denk er over na.
Ja de meesten vinden het leuk om 2,5 uur op veenedaal testaan is juist leuk !! elkaar weer zien na het lange winterseizoen en bij praten , maar feel free om later te komen
Greetz

He Ouwe...ik ben inmiddels ook uit de winterslaap herrezen...10:00 zijn we er!
Menno is inmiddels verhuist naar de U naait me Steeds..dus geen Monster aanwezig

Ik sta wel in het lijstje,maar ik ga 's ochtends vroeg naar nitromax toe.
Dus jullie hoeven niet op mij te wachten

Status
Niet open voor verdere reacties.