Mega- Meeting vertrek vanuit Noord- Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo noord'hollanders :)
ik zat weer is op dit forum te neuzelen en zag het topic van de megameeting en dacht meteen *daar moet ik wel even heen om fotos te knallen*, maja gezien de leeftijd (17) en het nog niet bezitten van motorrijbewijs zou het brommer/trein worden. Maja dat is nogal ver of duur .. ik denk ik Kan natuurlijk vragen of iemand me achterop mee wil nemen :) nou heb ik 1 keer eerder achterop gezeten bij een motor (*denkt weer even terug aan die ene keer en krijgt meteen de kriebels*)en zou het echt Geweldig vinden als iemand de moeite zou willen nemen om me achter op mee te willen nemen :D ik weet niet wat het aan benzine zou kosten of dergelijken maar daar wil ik graag in mee vergoeden :)
alvast bedankt voor jullie reacties/ideeen/tips/etc.!

edit- ohja! ik heb trouwens zelf een helm/veilige-handschoenen etc :)

Laat ook ff weten of je een motorpak hebt.
Denk niet dat je zonder pak meegenomen wordt.
(Als je al meegenomen wordt....... of ben je stiekum een vrouw....... :X :X )

..ik laat me wel effe ombouwen voor die tijd :+ ..
nee ik heb geen "echt" motor pak '(
daar had ik nog niet helemaal bij stil gestaan eigenlijk ..
wat ik heb ->
Leren handschoenen van Lookwell,
NAU intergraal helm,
en een Outdoor jas, geen hoogstandje kwa kwalteit maar wel protector(schuim) vlakken op ellebogen en schouders..

volgens mij heb ik nog wel fototjes er van ergens .. ->
http://members.lycos.nl/vitriol5/gear/

Gaan er nog mensen uit de omgeving Enkhuizen heen?

Ik vertrek vanuit Hoorn. Maar ik laat me pas in de lijst zetten nadat ik de motor heb, trouwens...

Als jij uit Enkhuizen komt dan ga je vast langs hoorn, purmerend, en daar kan je geheid al een paar mensen op pikken achter je aan richting Heemskerk. Voor zover daar behoefte toe is.

Ik ben er ook bij :]

Er zijn meer mensen die uit schagen komen, zullen wij gezamenlijk naar heemskerk rijden?

Ik ben er ook bij :]

Er zijn meer mensen die uit schagen komen, zullen wij gezamenlijk naar heemskerk rijden?

hier chrisscross uit alkmaar, kan ik me bij jullie aansluiten?? kheb alleen wel een vtr250 ;( maar kzal mn best doen om jullie bij te houden :9

hier chrisscross uit alkmaar, kan ik me bij jullie aansluiten?? kheb alleen wel een vtr250 ;( maar kzal mn best doen om jullie bij te houden :9

Als we nou gewoon rond 9.45 uur op 't Kooimeer zijn bij die pomp, kunnen we al met een leuk groepje om 10.00 uur in Heemskerk zijn...

Als we nou gewoon rond 9.45 uur op 't Kooimeer zijn bij die pomp, kunnen we al met een leuk groepje om 10.00 uur in Heemskerk zijn...

sjefske, ik woon in julianadorp, zeg ff waar je langs rijd, dan w8 ik daar. (naar alkmaar wil nog wel lukken, maar heemskerk :? )

ik sluit ook wel aan guys...wordt nog wel gezellig?
is het misschien niet ff een idee als de topic starter ff de nicks in een rijtje zet wie er allemaal komt? en vanaf de akermaat rijdt?

probeer erbij te zijn :)

9 mei 9:45 kooimeer(alkmaar)

Laatst bewerkt:
sjefske, ik woon in julianadorp, zeg ff waar je langs rijd, dan w8 ik daar. (naar alkmaar wil nog wel lukken, maar heemskerk :? )

Ik rij meestal door j'dorp en dan langs Noorderhaven richting de N9.
9.45 uur kooimeer = 9.05 bij de rotonde voor Noorderhaven? :?

Ennuhh... Heemskerk is een ei'tje hoor om te vinden. Gewoon een pompstation zoeken op de A9 waar een hele grote groep motoren staat te wachten :)

Na de bbq ook een tijdje niets van me laten horen...

Laten we deze meeting dan maar mee pakken :)

FF snel me brikkie afmaken, maar count me in.

Ik rij meestal door j'dorp en dan langs Noorderhaven richting de N9.
9.45 uur kooimeer = 9.05 bij de rotonde voor Noorderhaven? :?

Ennuhh... Heemskerk is een ei'tje hoor om te vinden. Gewoon een pompstation zoeken op de A9 waar een hele grote groep motoren staat te wachten :)

roger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan