Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega- Meeting vertrek vanuit Noord- Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nog even een nieuwe moto uitzoeken maar ik ben er ook bij.

oke heb het wel druk rond die tijd met een verhuizing, maar zal proberen erbij te zijn. Wil je dit van te voren weten? en kunnen vrienden ook gewoon komen?

groet.
bladebiker

oke heb het wel druk rond die tijd met een verhuizing, maar zal proberen erbij te zijn. Wil je dit van te voren weten? en kunnen vrienden ook gewoon komen?

groet.
bladebiker
Zelfs ik mag komen, dus jij helemaal

Enne, vrienden meenemen is juist de bedoeling, het is een megameeting
Op zondag 08 februari 2004 16:52 schreef Bladerunner1981 het volgende:
hoe kan je trouwens je bike onder je naam zetten? lukt bij mij niet echt...
Misschien moet je de FAQ even lezen, dan wordt het wel duidelijk denk ik

Zal eens kijken wat voor dienst ik heb krijg 15 maart een nieuwe rooster dus dan hoor je het wel.

kunnen er ook mensen worden opgepikt beneden amsterdam? de shell bij breukelen bijvoorbeeld?

Vast wel. Ligt een beetje aan de route. De vorige keer pikten we wat mensen op bij de Q8 aan de A9 thv Amstelveen.

Als het allemaal goed gaat ben ik ook weer van de partij

inclusief allrisk verzekering

zullen we dit topic gewoon dichtgooien en eind april/begin mei pas beginnen met discussieren over tijdstippen e.d.

Ik vind het ietwat vroeg.

Hoe laat zijn jullie dan ongeveer bij t benzine station van amstelveen...shell is t volgens mij..maar goed

We stoppen wel even hoor bij de Q8 in Amstelveen, doorrijden is wel een beetje lullig. Maar houd hem in de gaten, als Ouweman eenmaal rijd is hij niet meer te stoppen....

nou als je van amsterdam de a9 oprijdt richting amstelveen/utrecht zit er na afslag aalsmeer/schiphol een tankstation (het was een shell en nu volgens mij Q8)..... en die is het dus... (Toch )

Laatst bewerkt:
nou als je van amsterdam de a9 oprijdt richting amstelveen/utrecht zit er na afslag aalsmeer/schiphol een tankstation (het was een shell en nu volgens mij Q8)..... en die is het dus... (Toch )

Dat klopt, het is een Q8, het is vlak na die flitspaal die altijd aan staat. Aan de overkant zit een Shell.

Status
Niet open voor verdere reacties.