Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
10:20 : Q8 Amstelveen
10:30 : Breukelen
Dit word mijn favo stukje..
10 mins van Amstelveen<-->Breukelen..
Zo snel is dat toch niet??
Wil het met DeathWish in de helft van de tijd proberen...
is goed man moet je alleen ff zeggen waar je af wil spreken. Mc Donalds sloten bijv dat is daarzo bij die bp en het ''frikandelenbos ''
9.05 : bij de rotonde voor Noorderhaven
9.45 : Alkmaar kooimeer
10:00 : Heemskerk Akermaat
10:20 : Q8 Amstelveen
10:30 : Breukelen
10:50 : Bunnik
11:10 : Veenendaal
Dit klopt nog he?
ik zou in de eerste instantie vanuit Den Haag gaan, echter gaat dit niet door.
Ik ga nu mee met jullie, als er plaats is voor een beetje laatkomer? Vast wel.
Ik heb de Topic globaal een beetje doorgespit (Whhehoee, wat een werk )
Ik wil het eigenlijk niet lastiger maken dan dat het al is, maar het is voor mij een beetje lastig om te bepalen hoe en waar iedereen vandaan komt. Zou iemand dit even kunnen vertellen (of verwijzen naar)..??? Dat zou ik erg op prijs stellen.
Ik kom zelf uit Amsterdam en woon in de buurt van de Amstel Station.. Is er iemand die vanuit hier al vertrekt.. Vast bedankt, Biker Broeders en Zusters..
's goed. Ff die bosnichten omver rijden. Uurtje of negen ok ? (bij de Mac)
luv... you're always on my mind....Huren misschien een ideetje
Quote Sjekske:
------------------------------------------
ff voor alle duidelijkheid...
Wij vertrekken dus morgen met z'n 3-en vanaf Julianadorp om 9.05 ??
- Lady-M
- aapiemike
- Sjefske
Niet dat we iemand vergeten of dat we op iemand staan te wachten die toch maar niet mee gaat..
Uiterlijk 9.05 uur vertrekken we!! (ik tenminste)
-------------------------------------------
Eh...Sjef vergeet je ons dan niet bij Heemskerk
wat mij betreft kun je negen uur bij Sloten, bij de Mac staan. Daar heb ik met Desperado afgesproken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...
Volgens mij wel. Ik sta in ieder geval om 9.05 uur op de rotonde bij Noorderhaven.
Bijna )
@ Kawasaki Freak....iedereen is welkom!! Ik vertrek vanuit Zwaanshoek naar Heemskerk om ongeveer 09:15.....als je mee wil rijden, moet je me effe mailen (h.mosch@lycos.nl)
zo alle trage watjes haken af...nu blijven alleen nog maar de hardcore akermaat bikkels over whhooeezzaaa!!!