* Mega Meeting vanuit Brabant (Den Bosch) *

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
-O- mmmm weersvoorspellingen veranderen nu toch wel n beetje.......leer of regenvaste kleding???

Ma ik verheug me er al enorm op, heb alleen pas zaterdagavond de tijd om te poetsen :+

-O- mmmm weersvoorspellingen veranderen nu toch wel n beetje.......leer of regenvaste kleding???

Ma ik verheug me er al enorm op, heb alleen pas zaterdagavond de tijd om te poetsen :+

Een citaat uiyt het weerbericht van gister: "Zondag in het hele land kans op een enkel buitje"

40% kans op regen wil niet zeggen dat het meteen de hele dag regent. Het kan ook zijn dat als we weg zijn in Den Bosch er net een regenbui valt en vervolgens net voor we in veenendaal komen ook een regenbui valt.

Wees niet bang, de voorspelde hoeveeldheid is 0-1 mm. Dara hecht ik persoonlijk meer waarde aan dat het percentage kans dat er neerslag valt.

Oftwel: Pellenboer Kevin zegt: Zondag lekker weer :]

:] dan heb ik niks gezegd..................gewoon n lekker dagje dus *D

zie jullie allemaal zondag!!!! *O*

Voor afgelopen zondag hadden ze 80% regen staan. We hebben de "hele" dag gereden en geen druppel regen gezien. *D

:o kom er nu achter dat er een gropej bij men vriendin naast de deur vertrekt......................

en nu........via eindhoven/den bosch of toch gewoon vanuit venlo.........damn....

Het spijt mij te moeten mededelen dat ik morgen niet mee kan, moet morgen namelijk op tijd terug zijn op de kazerne. Ga het helaas niet redden.

Veel plezier morgen mede Brabo's

Wegens andere verplichtingen ben ik er niet bij.

Ben wel bij de Mega Meeting, maar ik rijd via een andere weg er naar toe, ik ben dus niet bij de Lucht morgenochtend (en dus ook geen voorrijder.....)

Morgenvroeg ben ik om 8.45 bij mac Best, daar gelijk nog ff aftanken en dan gaan met die banaan. :]

Vandaag maar niet gepoetst maar ff de waaldijk gepakt en daarna heerlijk binnendoor teruggeblèrd over de N wegen :)

Okay paar af- en aanmeldingen...

Voor degenen die naar Den Bosch komen (en daarvoor nog naar Goirle): tot morgen *O* *O* *O*

:X sorry besloten om vanuit venlo/venray te gaan, is korterbij.....

zie jullie daar wel!!! :W

Uhm snel vraagje: GVDMME HEB EEN SCHROEF IN MEN BAND.....zit er recht in op t loopvlak, met de kop precies gelijk met de band.......is dit verantwoord om morgen gewoon mee te rijden(400 km)? springt dat ding der niet uit(normaal gesproken??)

alle advies/ervaringen welkom...

|(

Terug
Bovenaan Onderaan