Zal wel zoals alle voorgaande jaren verzamelen zijn op parkeerplaats "de Lucht" bij Den Bosch. Check anders even het volgende topic en mss even de topictitel laten aanpassen--> (vanuit Den Bosch)Op 7 mei is er een Mega Meeting (zie topic Mega Meeting 7 mei)...
Nog mensen die vanuit Brabant willen vertrekken naar Veenendaal?
Zal wel zoals alle voorgaande jaren verzamelen zijn op parkeerplaats "de Lucht" bij Den Bosch. Check anders even het volgende topic en mss even de topictitel laten aanpassen--> (vanuit Den Bosch)
(Megameeting 21 augustus a.s) Vertrek Den Bosch (2005)
(de groep van Breda/Oosterhout - Eindhoven - Limburg zal hier ook wel aanhaken denk ik...)
Is wat mij betreft prima...vertrekken vanuit Den Bosch.... zag dat oude bekende Peerke dat heeft georganiseerd
Dus:
Verzamelen bij De Lucht (A2), dan vertrekken richting Veenendaal!
Als mn KTM et tegen die tijd nog doet rijd k ook met jullie mee als dat goed is
Op 7 mei is er een Mega Meeting (zie topic Mega Meeting 7 mei)...
Vanuit Den Bosch (De Lucht, A2) naar de Mega Meeting in Veenendaal
Cluppie Den Bosch
- jouri
- YJ
Cluppie Breda/Oosterhout
- Kevinsfanclub
- Party Marty (als hij ondertussen zijn Mille heeft)
- Tha Spank (als hij nog een motor heeft of met iemand mee kan rijden)
- BadBoy46
Cluppie Tilburg
- Yes
- Biker-mouse
Tijden...
- Verzamelen om 9.30 uur op parkeerplaats De Lucht in Den Bosch (toevoeging vanuit 2005: De Lucht is een pompstation aan de A2, richting Utrecht ter hoogte van Den Bosch)
- Vertrek om 10.00 uur vanuit Den Bosch naar Veenendaal
Die is er niet meer bij dit jaar, gelukkig kan ik deze keer gewoon op de motor...Breda-Oosterhout Present
Hoop alleen op meer respons vanuit onze ongeving
Vorig jaar mei: 6 + pech auto
Vorig jaar augustus: 2
Is wat mij betreft prima...vertrekken vanuit Den Bosch.... zag dat oude bekende Peerke dat heeft georganiseerd
Dus:
Verzamelen bij De Lucht (A2), dan vertrekken richting Veenendaal!
Beginpost is aangepast en veranderen topicnaam is aangevraagd....
Hedde gij weer een motor dan ?Zet mij er ook maar bij, vanuit Den Bosch
Hedde gij weer een motor dan ?
Ik rij gewoon vanuit de groep Oosterhout/breda mee hoor@ Party: Als je graag met Roosendaal mee gaat, dan mag dat ook. Maar ging er eigenlijk wel van uit dat je me niet in de steek zou laten. We waren vorige keer ook maar met zijn twee.