gewoon voor het grijze douane kantoor waar we altijd staanwat wordt de verzamelplek?
peulwijk 1, peulwijk2, bp, politiebureau, bejaardentehuis, ....
gewoon voor het grijze douane kantoor waar we altijd staan
afslag PPP onderaan rechts,voor de stoplichten links het ventweggetje op en uit rijden ongeveer 300meter tot aan de parkeervakken rechts om de hoekeens ff gaan zoeken, zegt me niets eigenlijk
Je weet wel, daar die lege plek voor een lelijk grijs gebouw, zonder handige tafeltjes en stoeltjes en een MacD. achter je waar je lekker een bakje koffie kunt gaan halen met eventueel een donut mocht je daar behoefte aan hebben die ochtend. Dus zeg maar niet daar bij Delft Noord, waar de Mac Drive gevestigd is.eens ff gaan zoeken, zegt me niets eigenlijk
Je weet wel, daar die lege plek voor een lelijk grijs gebouw, zonder handige tafeltjes en stoeltjes en een MacD. achter je waar je lekker een bakje koffie kunt gaan halen met eventueel een donut mocht je daar behoefte aan hebben die ochtend. Dus zeg maar niet daar bij Delft Noord, waar de Mac Drive gevestigd is.
Ha! Maar ik heb lekker bakkie pleur!als ik het goed begrijp kom ik mini tegen bij de mcDrek en zal ze pas op het laatste moment naar dat grijze gebouw rijden
nou gezelliig hoorHa! Maar ik heb lekker bakkie pleur!
Ja uh! Wie spreekt er dan ook af op zo´n plek?nou gezelliig hoor
Hebbie al een motorJa uh! Wie spreekt er dan ook af op zo´n plek?
Ik zal eens kijken of ik mijn slootwater-koffie en kleffe donut mee kan zeulen naar de PPP
Hanggroep 'jongeren'..Ja uh! Wie spreekt er dan ook af op zo´n plek?
Ik zal eens kijken of ik mijn slootwater-koffie en kleffe donut mee kan zeulen naar de PPP
Hebbie al een motor
In principe mag ik niet ontbreken.... zet me der maar bij. Wanneer is ut eigenlijk
Dat is ´out´man, we zijn toch geen scootah-rijders meerHanggroep 'jongeren'..
Wat zijn er nog weinig mensen die gereageerd hebben op dit topic. Gaan de meeste uit de buurt soms op eigen houtje daar naar toe?
niet veel animo neewas vorig jaar wel anders