Mega-Meeting vanaf PPP

lijst bijgewerkt

@ Djoembie: Beter ga je regelen dat je vrij gaat krijgen :P

wat wordt de verzamelplek?
peulwijk 1, peulwijk2, bp, politiebureau, bejaardentehuis, ....

eens ff gaan zoeken, zegt me niets eigenlijk
Je weet wel, daar die lege plek voor een lelijk grijs gebouw, zonder handige tafeltjes en stoeltjes en een MacD. achter je waar je lekker een bakje koffie kunt gaan halen met eventueel een donut mocht je daar behoefte aan hebben die ochtend. Dus zeg maar niet daar bij Delft Noord, waar de Mac Drive gevestigd is. B|

Je weet wel, daar die lege plek voor een lelijk grijs gebouw, zonder handige tafeltjes en stoeltjes en een MacD. achter je waar je lekker een bakje koffie kunt gaan halen met eventueel een donut mocht je daar behoefte aan hebben die ochtend. Dus zeg maar niet daar bij Delft Noord, waar de Mac Drive gevestigd is. B|

als ik het goed begrijp kom ik mini tegen bij de mcDrek en zal ze pas op het laatste moment naar dat grijze gebouw rijden

probeer er ook weer met een aantal man bij te zijn.

Ja uh! Wie spreekt er dan ook af op zo´n plek? :z
Ik zal eens kijken of ik mijn slootwater-koffie en kleffe donut mee kan zeulen naar de PPP ;)
Hebbie al een motor ;)

In principe mag ik niet ontbreken.... zet me der maar bij. Wanneer is ut eigenlijk :P

bij capelle rivium de groepen koppelen en via n210 naar het oosten?

Wat zijn er nog weinig mensen die gereageerd hebben op dit topic. Gaan de meeste uit de buurt soms op eigen houtje daar naar toe?

Wat zijn er nog weinig mensen die gereageerd hebben op dit topic. Gaan de meeste uit de buurt soms op eigen houtje daar naar toe?

misschien komt dat omdat dit topic steeds wegzakt omdat er niemand post omdat het steeds wegzakt omdat er niemand post omdat het steeds wegzakt

misschien toch niet zo slim om het tijdens hemelvaart te doen

Terug
Bovenaan Onderaan