Mega Meeting 2005 vanuit Groningen/Assen

ik vind moederdag een commerciele rot troep en daarom gaan we er niet in mee,
want aan vaderdag doe ik ook niet.

ik vind het wel best, lekker een dag voor mezelf.

ik vind moederdag een commerciele rot troep en daarom gaan we er niet in mee,
want aan vaderdag doe ik ook niet.

ik vind het wel best, lekker een dag voor mezelf.
je hebt gelijk, maar ik breng mijn mammie nog wel ff een bosje blommen :P

Misschien een idee om tzt de laatste 50km bijzonder goed te letten op de verkeersregels.
De politie heeft strenge controles aangekondigd en met hun nieuwe lasergun hebben we geen schijn van kans als ze ergens op een viaduct staan :( .

Maar zal 8 mei nog wel een keer daarop attenderen ;) .

De politie heeft strenge controles aangekondigd en met hun nieuwe lasergun hebben we geen schijn van kans als ze ergens op een viaduct staan :( .

A: Plakken alles vol met spiegels :+
B: huren MF- assasins in :o
C: we houden ons aan de regels om een goed voorbeeld te laten zien aan de sociale omgeving dat de huidige motorrijder geen asociale weggebruiker is.

PS. weining animo voor de mega meeting vergeleken met vorig jaar :?

PS. weining animo voor de mega meeting vergeleken met vorig jaar :?

Zou dit komen door moedersdag?

Of zijn er afwezigen ivm de hele wheelieer-in-nek-van-fietser-kwestie???

Beetje jammer, maar wordt vast en zeker een mooie dag!!!!

Ik had al gezegd dat het wat mij betreft onder voorbehoud was.
Gaat dus niet lukken. Dynamo nog steeds stuk en kuipdelen nog niet terug van de spuiter.

Als ik nergens een motor kan lenen gaat helaas de megameeting dit jaar voor mij niet door. ;(
Iemand nog ergens een motor over? O-)

Mensen....ik heb een treurige mededeling! Als ik nu naar buitenkijk regent het al zeker 4 uur lang aan een stuk door! Ik heb geen zin om om morgen mijn dag te laten verneuken door regen!
Ik cancel dus de meeting! En wolf ook!

Zo'n meeting is heel gezellig en leuk! En ik baal er ook van dat door de regen ik niet kom, maar ik zie het al voor me.......maar 100 MF'ers die daar met zijn alle zeikenat staan te kleumen in en rondom de MAC.
No thanks.....ik moet er ook nog 2uur voor rijden! En met dit weer is mij het dat niet waard!

De regen legt toch een bepaalde stemming in zo'n meeting. En die is niet leuk!

Maar voor allen die wel gaan! VEEL PLEZIER!!!

Shit shit shit shit

Niet te geloven!!!

Fantastische collega's heb ik toch, blijkt dat ik moet werken!!!

Ik had geruild met een collega, vertelt ie me doodleuk dat ie dacht dat het voor vandaag was, en natuurlijk kan die morgen niet ivm moedersdag.....

Goed anyway, have fun morgen....

Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel...

Voor de pechservice tijdens de megameeting kijk je in het volgende topic!

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96148/1

Kort gezegd, ik zal met een auto rijden tijdens de megameeting. Ik zal gereedschap bij me hebben, benzine, compressor enz enz. Je kunt me alleen morgen 8 Mei 2005 bereiken op Voor meer info zie het topic. Groeten, Jouri

de auto waar ik mee zal rijden:
p401.jpg

Laatst bewerkt:
Mensen....ik heb een treurige mededeling! Als ik nu naar buitenkijk regent het al zeker 4 uur lang aan een stuk door! Ik heb geen zin om om morgen mijn dag te laten verneuken door regen!
Ik cancel dus de meeting! En wolf ook!

Zo'n meeting is heel gezellig en leuk! En ik baal er ook van dat door de regen ik niet kom, maar ik zie het al voor me.......maar 100 MF'ers die daar met zijn alle zeikenat staan te kleumen in en rondom de MAC.
No thanks.....ik moet er ook nog 2uur voor rijden! En met dit weer is mij het dat niet waard!

De regen legt toch een bepaalde stemming in zo'n meeting. En die is niet leuk!

Maar voor allen die wel gaan! VEEL PLEZIER!!!

zo denken wij tlspowerrrrrr en cbr1000 boer er ook over dus wij komen ook niet maar voor de bikkels have fun '( '( '(

Terug
Bovenaan Onderaan