Mega Meeting 2005 vanuit Gouda

Ga je ook als het regent?

• Natuurlijk, ben niet van suiker

Stemmen: 1 50,0%
  • Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%
  • Ben toch niet gek :P

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rijd ook graag mee, het is nog even onder voorbehoud, omdat ik niet zeker weet of ik dat weekend iets anders heb...

/*offtopic
Ik ben overigens nieuw in Gouda en op zoek naar een stalling voor mij DUC (zie: Motorstalling Gouda gezocht). Mocht je iets voor me weten, laat het dan aub middels het Topic even weten. Thanx!!!
*/offtopic

effe overleg plegen, m'n liefje heeft kids, en moederdag enzo. Ik weet iig dat ik dat weekend in Krimpen zit, dus is 't voor mij logischer om met jullie mee te rijden dan vanuit Eindhoven te vertrekken. Ik laat 't nog weten.

Jeee, wat ben jij nog laat wakker :P

Ik zet je erbij, onder voorbehoud ;)

He Bikers :} :} ,

zou je mijn naam uit het rijtje willen schrappen, ik heb me bij de startplaats Rotterdam gevoegd (voor mij handiger). Maar waarschijnlijk rijden we toch met deze groep met jullie groep mee.

gr William :+

He Bikers :} :} ,

zou je mijn naam uit het rijtje willen schrappen, ik heb me bij de startplaats Rotterdam gevoegd (voor mij handiger). Maar waarschijnlijk rijden we toch met deze groep met jullie groep mee.

gr William :+
als dat zo is, wordt het nog gezellig als wij daar binnen komen denderen met z'n allen in veenendaal :+

Hey jongens, ik wil ook heeeeel graag met de groep van Gouda meerijden naar de mega meeting! Alleen een probleempje, geen rijbewijs... Dus zou ik met iemand mee kunnen rijden? Ik woon in Boskoop, dat ligt 2 dorpen verderop van gouda verwijderd, tussen Alphen en Waddinxveen. Als er iemand is die me mee wil nemen, HEEL GRAAG!

En ja ik heb een compleet leren pak en ruime ervaring met achterop zitten.

Hey jongens, ik wil ook heeeeel graag met de groep van Gouda meerijden naar de mega meeting! Alleen een probleempje, geen rijbewijs... Dus zou ik met iemand mee kunnen rijden? Ik woon in Boskoop, dat ligt 2 dorpen verderop van gouda verwijderd, tussen Alphen en Waddinxveen. Als er iemand is die me mee wil nemen, HEEL GRAAG!

En ja ik heb een compleet leren pak en ruime ervaring met achterop zitten.

Had het maar eerder gevraagt je kan best bij mij achterop hoor. (wichard)

Wat denken jullie van het volgende idee:
We komen met MF Leiden (eventueel via Zoetermeer) met zijn allen naar MF Gouda en rijden (met eventueel andere MF'ers zoals Rotterdam) verder richting eindbestemming?

Just an idea *hides*

Wat denken jullie van het volgende idee:
We komen met MF Leiden (eventueel via Zoetermeer) met zijn allen naar MF Gouda en rijden (met eventueel andere MF'ers zoals Rotterdam) verder richting eindbestemming?

Just an idea *hides*

Geloof dat er al mensen uit R'dam kwamen aansluiten :)

Ik vindt het prima hoor.
Het plan is wel dat we binnendoor naar Veenendaal rijden.
Dus niet recht toe recht aan de A12 uit.

Geloof dat er al mensen uit R'dam kwamen aansluiten :)

Ik vindt het prima hoor.
Het plan is wel dat we binnendoor naar Veenendaal rijden.
Dus niet recht toe recht aan de A12 uit.

Gaat een aardige stoet worden binnendoor dan })

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan