SnowFreak
MF veteraan
8 mei gestemd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En u woont in ?????waarom niet op 1 mei op de landelijke motordag in Assen en dan de meeting ook in assen lijkt mij zo gek nog niet......
woonplaats hoenderloo, maar waar werk je ???? (MAC veenendaal ? )22 mei!! 1 mei is landelijke motordag dus moeten we het circuit op, de rest zijn feestdagen en dan moet ik altijd werken kunnen jullie natuurlijk wel allemaal bij mij een ijsje komen halen
22 mei!! 1 mei is landelijke motordag dus moeten we het circuit op, de rest zijn feestdagen en dan moet ik altijd werken kunnen jullie natuurlijk wel allemaal bij mij een ijsje komen halen
TIP!! Laat door de modjes MEGA-MEETING 2005 zetten, dan zal je veel meer reacties krijgen. Dat is toch wat je wil
duh, daarom stemmen de meeste op de 8stemoet het wel op de 22e, anders wordt het geen mega meeting
TIP!! Laat door de modjes MEGA-MEETING 2005 zetten, dan zal je veel meer reacties krijgen. Dat is toch wat je wil
IJssalon in Hoenderloo... ik zie je dus wel langskomenwoonplaats hoenderloo, maar waar werk je ???? (MAC veenendaal ? )
[me]Ted is wel in voor een ijsje [/me]
hooooooooooow, ik heb niks over UITDELEN gezegdhm, kaatje gaat ijsjes uitdelen :D
Stel voor dat er tot eind februari gestemd kan worden en dat daarna een datum wordt geprikt, voorstel voor lokatie wordt gedaan en eventueel een korte rit net als vorige jaren. Ik kijk er al naar uitWanneer wordt die spreekwoordelijke knoop nu eens dan door gehakt