Mega-Meeting 2005 poll: MEI welke datum?

welke datum meeting Mei?

• 1 Mei

Stemmen: 9 5,8%
  • 8 Mei (moederdag/hemelvaart)

Stemmen: 95 61,3%
  • 15 Mei (pinksteren)

Stemmen: 17 11,0%
  • 22 Mei

Stemmen: 24 15,5%
  • Juni

Stemmen: 3 1,9%
  • doperwt

Stemmen: 3 1,9%
  • schroevedraaier

Stemmen: 4 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    155
Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom niet op 1 mei op de landelijke motordag in Assen en dan de meeting ook in assen :? lijkt mij zo gek nog niet......

Zijn de heren en dames er al over uit, van wanneer het gaat worden

22 mei!! 1 mei is landelijke motordag dus moeten we het circuit op, de rest zijn feestdagen en dan moet ik altijd werken :( kunnen jullie natuurlijk wel allemaal bij mij een ijsje komen halen :9

Gezellig: ik heb 8 mei gestemd. Als lokatie ben ik voor Utrecht of Harderwijk 8-)

22 mei!! 1 mei is landelijke motordag dus moeten we het circuit op, de rest zijn feestdagen en dan moet ik altijd werken :( kunnen jullie natuurlijk wel allemaal bij mij een ijsje komen halen :9
woonplaats hoenderloo, maar waar werk je ???? (MAC veenendaal ? :X )

[me]Ted is wel in voor een ijsje :+ [/me]

@ Vasily

Tot wanneer blijft deze Poll open staan? Lijkt mij dat 8 mei een geschikte datum is. Stel maar een datum tot wanneer er op de Poll gestemd kan worden daarna ligt het vast en kan iedereen zich aanmelden als ze willen komen.

Op naar de 1000 :]

hm, kaatje gaat ijsjes uitdelen :D

TIP!! Laat door de modjes MEGA-MEETING 2005 zetten, dan zal je veel meer reacties krijgen. Dat is toch wat je wil ;)

Ik ga voor de 22e. De rest kan ik helaas niet.
(Luxe probleem hoor: andere motor-afspraken).

TIP!! Laat door de modjes MEGA-MEETING 2005 zetten, dan zal je veel meer reacties krijgen. Dat is toch wat je wil ;)

FINE BY ME! ik wilde alleen ff kijken of er nog wel animo was?

Dus Modjes !!?? ;)

Wanneer wordt die spreekwoordelijke knoop nu eens dan door gehakt :?

Wanneer wordt die spreekwoordelijke knoop nu eens dan door gehakt :?
:^ Stel voor dat er tot eind februari gestemd kan worden en dat daarna een datum wordt geprikt, voorstel voor lokatie wordt gedaan en eventueel een korte rit net als vorige jaren. :] Ik kijk er al naar uit

Gaat voor 8 mei dan bent ik tenmiste vrij. mag 1 mei met het newbie gbeure weer 's werke B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan