Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meen je dat nou ?
Nee, is geen soep. Volgens mij was Black Eagle in die topics aan het posten. Vandaar.Meen je dat nou ?
Volgens mij heb je gefotosoept
Ik neem em zeker mee. Zal kijken of ik onderweg nog wat foto's kan maken, bijvoorbeeld van de mensen uit het noorden. Is vast wel ergens een viaductje te vinden waar ik effe kan staan.Des te meer fotograferende zielen des te meer vreugd
Dat is balenIk wil me hierbij afemelden. Ik ben aan het verhuizen en ben m'n sleutel kwijt!!
Ik kan wel janken dat ik dit moet missen
Nee, is geen soep. Volgens mij was Black Eagle in die topics aan het posten. Vandaar.
It was I
Misschien dat 1 van de heren van MF een topic wil openen morgen voor de foto's..
Kan het sticky topic van megameet 2004 vervallen en de foto's Mega Meet sticky gemaakt worden
Ben benieuwd..
Heb me Dig foto camera klaar liggen..
Me pa Neemt de Dig. Camera mee in de Sjopper tas
Cool Dad
Dat wordt veel mooi beeldmateriaal weer
Hep er ZIn AN
Note :
Wil toch nog ff alle subtopic starters bedanken voor de oplettendheid en goede samenwerking kwa aanmeldingen..
Denk dat zo alle aanmeldingen super zijn verwerkt, en alle mailtjes die ik heb ontvangen liepen perfect in afwerking in de vele...vele....vele...lijsten..
Veel op en aanmerkingen ontvangen, en veel lof mailtjes
Ook hiervoor dank ana alle MF'ers...
Petje af voor alle moeite die erin is gestoken...
Zo, wou ik ook ff kwijt....
NOG 1 NACHTJE SLPEN