Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en ik ben et compleet met em eensEr is naar één Megameeting en die hoort in Veenendaal Dit is traditioneel bepaald. En dat is niet toevallig om dat ik er woon.
en ik ben et compleet met em eens
(ook niet omdat ik er woon)
ik mis apeldoorn ook nog ,zit ook een mac dus....
Er is naar één Megameeting en die hoort in Veenendaal Dit is traditioneel bepaald.
En ik woon er niet .
..veteraaan..tsja,'t is je aan te zien Maarre, Veenendaal in aprilDoor spike R6 op 09-01-2004 17:13
gewoon traditie getrouw(ik als veteraan hier)op veenendaal gestemd
lekker centraal
Tegen de tijd dat de beurs in Utrecht is geweest, kan je deze vraag beter nog een keer stellen.
Mensen vergeten nog al snel
idd Den Haag (Mac Delft Noord) mis ik ook
..voor 7km haal ik 'em de schuur niet eens uit ..Op vrijdag 09 januari 2004 17:18 schreef NitroMax het volgende:..is maar een kilometer of 7 hoor
Thanks! Ik vond het ook leuk (ik denk dat je op de "echte" doelt, die op 1 Juli).
Waarom niet weer (traditiegetrouw) in Veenendaal? Ligt zeer centraal, voor iedereen even ver rijden denk ik....
Heb gestemd voor R'dam. Hengelo is geen optie voor de meeste denk ik(afstand)
Zandvoort en utrecht vind ik ook een goede optie
Idee: megameeting op de boulevaart van Scheveningen
Staan ook vaak koekblikken(scheveningen-luxemburg-scheveningen)en een soortige motormerken(HD)
en bedankt heOp zaterdag 10 januari 2004 08:51 schreef Arckira het volgende:..veteraaan..tsja,'t is je aan te zien