geen rally kuip
Ben het met je eens (omdat het min of meer ook mijn rijtje is)
Dus de OP ga ik even aanpassen.
Niet komend weekend, maar het weekend daarna is een supertenere meeting op een centrale locatie. Eens even kijken of die omgeving en de camping geschikt gaan blijken. Ook weet ik daarna of het verstandig is of ik me bezig moet houden met de verdere organisatie van deze meeting. Dat doe ik trouwens niet alleen. Komkommer komt alle eer toe voor het maken van routes en het verzinnen van een allroad "try and drive". Of hoe het uiteindelijk ook uitpakt.
Voor het organiseren van "The Battle of the Titans" hebben we uiteraard ook berijders van andere merken nodig!
Da's een brommer
Da's een brommer
Ktm lc8
aan de lompe kant
Honda heeft ook vast zo'n filmpje?
Logisch dat er meer AT`s verkocht zijn, ze zijn 13 jaar in productie geweest.tsjah....
sponsor video....
ik denk dat de machines aardig aan elkaar gewaagd zijn...
AT iets minder power en iets meer gewicht..
maarja, verkoop cijfers..... who is the judge?
ik vind mijn motor te gek en zou best een keer op een Super Tenere willen proberen.
ieder wat wils....
Logisch dat er meer AT`s verkocht zijn, ze zijn 13 jaar in productie geweest.
De ST maar 8 jaar.
Tijd om vraag 3 aan te gaan pakken, hoe wordt de invulling?
Lijkt mij dat het een 50/50 rit moet zijn die eindigt op een plek waar nog wat goeie foto's kunnen worden gemaakt ala de Kuil etc.
ennuh, nog grillen erbij?
nounou, snel zijn ze niet hè die at's
dat dit dan weer van een tenerist moet komen....
kan trouwens beter een tractor dat werk laten doen, sneller en beter hehehe
laten het eens hebben over wanneer bijv... 2013?
kan het niet dit jaar nog? najaar ofzo?
ik vind mijn motor te gek en zou best een keer op een Super Tenere willen proberen.
ieder wat wils....
september 2012 mag ook van mij.2013 is nog ver weg!!September 2012 lijkt mij ook wel een goede optie.........