MD-80 kloon Mini DV camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

YZF_Ron

Die hard MF'er
25 sep 2005
332
0
Inkoopactie.

minidv_01.jpg


camera specs

deze bovenstaande dus. Hoe meer ik er bestel hoe goedkoper ze worden. De prijs komt zeker al onder de 30 euro te liggen inclusief 8GB Micro-sd, diverse bevestigingsmateriaal, siliconen hoesje etc..

Het is geen HD-cam maar een vga camera maar met een goed beeld, zeker voor dat geld.

Ik heb er zelf al twee liggen....werkt prima en goed.

Wie ?
 
die van de link is gewoon exclusief microSD...

En 30 euro is een kapitaal dezelfde heb je uit Hong Kong voor onder de 11 euro incl. verzending.
 

Heb er zelf een gezien als het goed is dezelfde op deal-extreme die is 22 euro zonder sd kaart ik vond die al supper goedkoop maar die van ebay is helemaal goedkoop ik geloof het bijna niet toch de gok gewaagd en besteld hopelijk is het wat lijkt me wel een leuk ding om op de motor te plakken voor wat leuke filmpjes en idd voor 7,5 wat maakt het uit als het toch niks is. Bedankt voor de link!
 
Mag je van mij uit proberen... :Y

Heb ik gedaan... werkt prima, en je kan er nonchalant over doen, maar het komt heus uit dezelfde fabriek als diezelfde die jij bij die Duitser wil bestellen...

Heb er zelf een gezien als het goed is dezelfde op deal-extreme die is 22 euro zonder sd kaart ik vond die al supper goedkoop maar die van ebay is helemaal goedkoop ik geloof het bijna niet toch de gok gewaagd en besteld hopelijk is het wat lijkt me wel een leuk ding om op de motor te plakken voor wat leuke filmpjes en idd voor 7,5 wat maakt het uit als het toch niks is. Bedankt voor de link!

Als je een beetje geduld hebt, ze worden ook als veiling aangeboden en dan heb je ze waarschijnlijk zelfs onder de 10 dollar :+

Maar pas op, dit gekke ding heeft er mede toe geleid dat ik laatst een GoPro 1080 HD heb aangeschaft :X
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan... werkt prima, en je kan er nonchalant over doen, maar het komt heus uit dezelfde fabriek als diezelfde die jij bij die Duitser wil bestellen...Als je een beetje geduld hebt, ze worden ook als veiling aangeboden en dan heb je ze waarschijnlijk zelfs onder de 10 dollar :+

Maar pas op, dit gekke ding heeft er mede toe geleid dat ik laatst een GoPro 1080 HD heb aangeschaft :X

Dat denk ik ook bij mij als ik iets zie en ik vindt het leuk koop ik het gelijk ik hoop dus dat het me niet bevalt zoon camera (nee hoor grapje) ik hoop dat het leuke filmpjes wordt maar als het wat is zal ik al snel naar een betere gaan kijken idd.
 
Ik heb dus twee jaar geleden ook een gaar Chinees dingetje gekocht (toen 3 euro inc verzenden)
Hij doet het nog steeds goed! Alleen het houdertje is niet echt sterk, dus daar wat op verzonnen met tie-raps.

Geloof me is allemaal dezelfde fabriek, alleen mensen denken dat het slecht is omdat het goedkoop is....
 
Beetje ebay in de gaten houden. Vaak doen ze gratis verzenden vanuit china. Heb de mijne voor 10 dollar gekocht, incl shipping dus. Zonder sd, maar die had ik nog.

Beeldkwaliteit is niet geweldig, blijft natuurlijk crappy meuk maar het is wel leuk om mee te speulen.
 
Maar nu zitten we wel het to[ic van YZF_Ron te verpesten...

Met al onze Chinese rommel.......... (Wat de helft goedkoper is)
 
Maar nu zitten we wel het to[ic van YZF_Ron te verpesten...

Met al onze Chinese rommel.......... (Wat de helft goedkoper is)

Tja, zo kom je erachter dat de helft van de " vervuilers" niet goed is in de nederlandse taal, althands het brgijpend lezen ervan... en de andere helft het wel weer goedkoper kan krijgen.

Ik had in mijn bericht een link gezet, maar die was alleen als voorbeeld. Ik koop niks van die duitser, ik koop rechtreeks vanaf de fabriek in HongKong. Betrouwbare cameraatjes....voor weinig geld. Je hoeft niks te kopen hoor en als je het elders goedkoper kunt krijgen, do your deal...
Wat mijn ervaring is, en ik heb nu een 17 stuks verschillende MD-80 cloons hier liggen, dat er heel veel bagger bij zit...als je geluk hebt werkt ie..
Vandaar dat een vriend en ik naar betrouwbare electronica gezocht hebben. Zelf in HongKong geweest en zaken gedaan met fabrikanten.

Maar goed, van mij uit mag dit dicht, want voor drie euro heb je ook zo'n camera met 8 GB sd kaart..... _O-
 
Heb ik gedaan... werkt prima, en je kan er nonchalant over doen, maar het komt heus uit dezelfde fabriek als diezelfde die jij bij die Duitser wil bestellen...Als je een beetje geduld hebt, ze worden ook als veiling aangeboden en dan heb je ze waarschijnlijk zelfs onder de 10 dollar :+

Maar pas op, dit gekke ding heeft er mede toe geleid dat ik laatst een GoPro 1080 HD heb aangeschaft :X
:^ maar dan een vholdR 720HD :+
 
Tja, zo kom je erachter dat de helft van de " vervuilers" niet goed is in de nederlandse taal, althands het brgijpend lezen ervan... en de andere helft het wel weer goedkoper kan krijgen.

Ik had in mijn bericht een link gezet, maar die was alleen als voorbeeld. Ik koop niks van die duitser, ik koop rechtreeks vanaf de fabriek in HongKong. Betrouwbare cameraatjes....voor weinig geld. Je hoeft niks te kopen hoor en als je het elders goedkoper kunt krijgen, do your deal...
Wat mijn ervaring is, en ik heb nu een 17 stuks verschillende MD-80 cloons hier liggen, dat er heel veel bagger bij zit...als je geluk hebt werkt ie..
Vandaar dat een vriend en ik naar betrouwbare electronica gezocht hebben. Zelf in HongKong geweest en zaken gedaan met fabrikanten.

Maar goed, van mij uit mag dit dicht, want voor drie euro heb je ook zo'n camera met 8 GB sd kaart..... _O-
Je zult het ook vást goed bedoelen, maar inkoopacties mogen niet op MF, punt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan