matchless crosser

gewoon een bij elkaar geraapte crosser bitza dus, zoals er toendertijd zovelen waren.

tank lijkt me trouwens van een Zundapp (Elastic geloof ik).

DSCF3951_zpswngoc1ep.jpg

DSCF3952_zpssdihh9tq.jpg

DSCF3950_zpst1karbt7.jpg

DSCF3949_zpslupaskwt.jpg

DSCF3948_zpspfaxhyvf.jpg

DSCF3947_zpsz1v7mji4.jpg

DSCF3946_zpsidfsqgli.jpg

deze delen zitten erbij.
motor staat in het "te koop"gedeelte, T.E.A.B

MIOB HEEFT DE 1E KEUZE, ALS DIE REAGEERD!

groeten marco

Mooie partij onderdelen erbij. Helaas alles 350cc, daar is nog veel van.
Het is dus gewoon een tot crosser omgebouwde G3L met een frame van 56/57 met een blok en versnellingsbak van 1949 en wat delen die er niet op horen. Wel een stoer ding om te zien maar wel met een bult werk.

Mooie partij onderdelen erbij. Helaas alles 350cc, daar is nog veel van.
Het is dus gewoon een tot crosser omgebouwde G3L met een frame van 56/57 met een blok en versnellingsbak van 1949 en wat delen die er niet op horen. Wel een stoer ding om te zien maar wel met een bult werk.

Vind ik ook.
Tussen die onderdelen zie ik nog wel wat leuke dingen liggen en misschien liggen er zelfs hoge nokken tussen. Zo te zien heeft het in een vochtig schuurtje gelegen............

wat het waard is niet, mee eens, maar wat jij er voor over hebt weet alleen jij....

groeten marco

Je crosser is weer van MP af,nu al verkocht en voor best veel geld aan de biedingen te zien?

marktplaats heeft de adv. eraf gegooid.
wel enkele bieders benaderd, maar zoals zovaak geen antwoord....
even kijken wat het gaat brengen, maar nog steeds te koop.

groeten marco

marktplaats heeft de adv. eraf gegooid.
wel enkele bieders benaderd, maar zoals zovaak geen antwoord....
even kijken wat het gaat brengen, maar nog steeds te koop.

groeten marco

Geen bericht gehad van je :+ , al snap ik natuurlijk wel dat 300euro te weinig is, en een gpz600 niet echt een fatsoenlijk ruilmiddel is. :Y Jammer dat er niet (veel) meer van mijn rekening geplunderd mag worden :') .

Succes met de verkoop.

verkeerde rubriek geven ze aan.
ik denk dat ze hem graag bij motoren hebben staan, levert € 18,- adv. losten op.
ik vindt dat hij gewoon bij motor onderdelen mag staan, al zitten de onderdelen nog aan elkaar vast.....

Ondanks dat het veel werk is,heb ik wel interesse,wil wel weer eens rommelen aan die oude engelse motoren,heb vroeger Bsa gereden,C10,B31 en B33.En een verdwaalde A10 RGS replica.Wil je 500 bieden,laat maar wat weten,als je het wat vind,groetjes,Coert. :W

verkeerde rubriek geven ze aan.
ik denk dat ze hem graag bij motoren hebben staan, levert € 18,- adv. losten op.
ik vindt dat hij gewoon bij motor onderdelen mag staan, al zitten de onderdelen nog aan elkaar vast.....
Dat probeert iedereen met een oude motor, daar zijn ze erg scherp op.

Gewoon weer er op zetten als: Onderdelen matchless crosser te koop (als titel)
Dan bij beschrijving: vele onderdelen matchless crosser en bijna complete matchless, bla,bla,bla. Geen kenteken.
Liefst alles in één koop.
Kunnen ze volgens mij niets tegen doen,heb ik al vaker gedaan en nooit problemen gehad. Wel tegen het weekend plaatsen dan is het veel drukker.

Gewoon weer er op zetten als: Onderdelen matchless crosser te koop (als titel)
Dan bij beschrijving: vele onderdelen matchless crosser en bijna complete matchless, bla,bla,bla. Geen kenteken.
Liefst alles in één koop.
Kunnen ze volgens mij niets tegen doen,heb ik al vaker gedaan en nooit problemen gehad. Wel tegen het weekend plaatsen dan is het veel drukker.

Inderdaad heb ik ook wel eens gehad, na een paar keer proberen werd hij er niet meer afgegooid.

Maar deze keer is het gelukt zo te zien
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ik zou hem trouwens ook zeker hier neerzetten, dan heb je een veel groter bereik, hier kijken liefhebbers uit heel Europa en het is nog eens gratis ook.
www.classic-motorrad.de

Laatst bewerkt:
Alleen bieden werkt beter, en natuurlijk heb je veel bieders die hun afspraken niet nakomen. Maar als je zegt kom maar halen wordt de bieding vaak verwijderd of ik doe het zelf als er geen reaktie komt.

Ben ik niet met je eens, als je iets echt wilt hebben ga je niet lopen bieden dan vis je vaak achter het net.
Direct contact zoeken met de verkoper werkt het best. laat je ook zien dat je serieus bent. bieden kan iedereen op MP, kopen is heel wat anders.

Ben ik niet met je eens, als je iets echt wilt hebben ga je niet lopen bieden dan vis je vaak achter het net.
Direct contact zoeken met de verkoper werkt het best. laat je ook zien dat je serieus bent. bieden kan iedereen op MP, kopen is heel wat anders.

Maar bieden geeft wel een richtlijn voor mensen die serieus reageren, je krijgt minder gelukszoekers als die iets voor 100,- willen hebben als er al 750,-- op geboden is.

Ik heb bieden dus eigenlijk wel altijd aanstaan.

Als ze serieus bieden dan wel ja....maar veel doen maar wat en als het er op aankomt haken ze af.
Wat je wel kan doen is bieden boven een richtprijs, weet je ook gelijk aan welke prijs de verkoper ongeveer zit te denken.

Laatst bewerkt:
Als mensen iets echt willen hebben zijn ze gauw geneigd er overheen te bieden (ik zelf ook) en daarmee drijf vanzelf je de prijs op ook al zitten er onzinbiedingen of twijfelaars tussen.
Wat dat aangaat is eBay beter, heb je weinig of geen onzinbiedingen. Als je bied zit je er aan vast.

bij deze wil ik iedereen bedanken voor het meedenken, en het geven van tips en informatie over de matchless.
de motor is vandaag verkocht en opgehaald door een echte motor liefhebber die de matchless gaat restaureren.
hij heeft al 22 motoren staan die hij alle zelf gerestaureerd heeft.
heeft ze allemaal in zijn huis staan, langs en boven zijn bed!
had een paar indians staan, 1 van 1917 en in van 1923 geloof ik.
verder Ducati, een paar Husqvarna crossers en nog meer.
gaat goed komen met de matchless.

bedankt,

groeten marco

Maar je weet het hè, de een zijn dood is de ander zijn zeldzame motor.......

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan