Ben vandaag nog een beetje aan het klooien geweest aan de GS. Heb een accu-bakje gemaakt en een manier gevonden om de teller netjes te plaatsen.
Ben nu al een poosje aan het wachten op een kontje. ZOnder die kan ik niet beginnen aan het achterframe. En dan kan ik pas goed zien waar ik welk elektrisch allemaal kwijt kan.
Ook de koplampjes zijn er ook nog niet. Een zelfde verhaal met het elektrisch.
Om me niet te hoeven vervelen, heb ik mijn Buell maar eens uit de woonkamer gehaald. Die heeft wat bots en krasschade opgelopen in september vorig jaar.
Ze wou niet echt meewerken. Ze rolt wel moeilijk met een platte band.
Maar even de schuur in, kijken of alles sapjes er nog in zitten, accu weer aan sluiten. Druk op de knop, twee slagen en BRaaaauuuuw, het monster leeft weer.
Van schrik viel de V&H er onder vandaan,
oh god wat een geluid. Heerlijk zo in de schuur.
Even een beetje warm laten draaien en de sapjes eruit laten stromen.
Morgen eerst een wat technische zaken nalopen. Kijken waar nou elke keer dat beetje olie weg komt. (Vooral na het ongeluk, lag er ineens een grote plas)
Met wat kleine zaken zal ze in ieder geval binnenkort weer rijdbaar zijn. Niet in optimale staat van uiterlijk, maar wel weer geschikt om gebruikt te worden.
Haar opnieuw klaarmaken ,
leuke woord keuze, zal gaandeweg weer een beetje gebeuren. Eerst weer rijden. Daar is ze tenslotte voor gemaakt