Marchel's Project Topic

Heb gewoon de standaard uitlaat verlast. Ga dus ook gewoon de standaard demper weer gebruiken. Ze wil de achterkant open, en daar past een uitlaat naast de het achterwiel niet bij.

Daarbij heb ik al het achterste ophangpunt van het frame afgeslepen. O-)
 
heel mooi!

ik heb net mn voorpoten voor zien van andere keringen en stofafdichtingen.
maar ik heb er een kuip op (zie foto) weet niet wat ik er mee moet doen,
laat ik er eerst maar nog ff op.
en ik hoog de achter kant nog ff iets op dan ff kijken.
nog ff de bok en standaart spuiten.

ja zo blijf je van de straat!
maar ik had ook zo'n buget maar op 25 kw zetten is duur

B|

maar ja blijf er foto's op zetten ik kijk ze graag! :]
 
Ik heb het anders gedaan. Heb een frame waar een 25 kw kenteken op zit. O-)

De "donor" gs, is gewoon een complete.
 
ja dat is wel mooi!
mijn gs heeft wel wat meer vermogen dan 25 kw maar dat is dat hij wat mooier loopt :]

maar ik ben nog een beetje aan het rond kijken en zo wat ik al eerder zij voor eventueel aan passingen,
maar ja door mn buget heen.
maar heb je een donor fiets???
en wat kost nu zo'n kontje?



greets nemo (remco) :)
 
Heb niet echt een donor-gs. Heb gewoon een extra frame waar ik de onderdelen (die ik er weer op wil hebben) weer op zet. Beetje fighter kontje gemiddeld over de 200 pleuro.

Op ebay duitsland en als zoekterm höcker gebruiken. Kun je ze een stuk goedkoper vinden.
 
ZO vandaag ff bij J&J geweest. Stuurtje gescoord en een leuk tellertje.

Luchtfilters, koplampjes, knippers besteld.

Morgen ff weer lekker aan het klussen :9
 
Marchel jij rijd Harley...ken je toevallig iemand die twee Supertrapp's in een kast heeft liggen die voor een schappelijk prijsje weg mogen!

Gaat om dit type model...
full


Gr Ron.
 
Marchel jij rijd Harley...ken je toevallig iemand die twee Supertrapp's in een kast heeft liggen die voor een schappelijk prijsje weg mogen!

Gaat om dit type model...
(Afbeelding)

Gr Ron.

Ehh, nee. ZOu zeggen probeer eens een dealer / aftermarket seller.

Misschien dat ebay, marktplaats, of een HD sloperij je verder kunnen helpen.

enne piccies, batterijen leeg (meisje al op boodschap gestuurd)
 
Ehh, nee. ZOu zeggen probeer eens een dealer / aftermarket seller.

Misschien dat ebay, marktplaats, of een HD sloperij je verder kunnen helpen.

enne piccies, batterijen leeg (meisje al op boodschap gestuurd)
Ik dacht niet geschoten is altijd mis..maar er zit een hele grote Harley zaak hier bijna om de hoek en een klein Harley shopje dus die ga ik dan maar eens bellen en dan hoor ik de prijs wel...

Succes met je project Marchel ;)

At Steven ...Ja ;)


Gr Ron.
 
Ben met de uitlaat bezig geweest:

Beter laat dan nooit: kicke uitlaatje :}
Persoonlijk vind ik dit echt veel mooier dan al die krampachtige manieren om de dempers onder de kont te krijgen.
 
Ben vandaag nog een beetje aan het klooien geweest aan de GS. Heb een accu-bakje gemaakt en een manier gevonden om de teller netjes te plaatsen.

Ben nu al een poosje aan het wachten op een kontje. ZOnder die kan ik niet beginnen aan het achterframe. En dan kan ik pas goed zien waar ik welk elektrisch allemaal kwijt kan.

Ook de koplampjes zijn er ook nog niet. Een zelfde verhaal met het elektrisch.


Om me niet te hoeven vervelen, heb ik mijn Buell maar eens uit de woonkamer gehaald. Die heeft wat bots en krasschade opgelopen in september vorig jaar.

Ze wou niet echt meewerken. Ze rolt wel moeilijk met een platte band.

Maar even de schuur in, kijken of alles sapjes er nog in zitten, accu weer aan sluiten. Druk op de knop, twee slagen en BRaaaauuuuw, het monster leeft weer.

Van schrik viel de V&H er onder vandaan, oh god wat een geluid. Heerlijk zo in de schuur.

Even een beetje warm laten draaien en de sapjes eruit laten stromen.

Morgen eerst een wat technische zaken nalopen. Kijken waar nou elke keer dat beetje olie weg komt. (Vooral na het ongeluk, lag er ineens een grote plas)

Met wat kleine zaken zal ze in ieder geval binnenkort weer rijdbaar zijn. Niet in optimale staat van uiterlijk, maar wel weer geschikt om gebruikt te worden.

Haar opnieuw klaarmaken , 8-) leuke woord keuze, zal gaandeweg weer een beetje gebeuren. Eerst weer rijden. Daar is ze tenslotte voor gemaakt
 
Staat een paar post eerder al dat ik die nog niet binnen heb, pas dan kommen er foto's van.
 
Hey cool. Ga dit topic eens in de gaten houden. :Y
Ben benieuwd. Kheb zelf ook al veel verbouwd aan m'n gs, maar zoveel mogelijk "aanpassingen" van originele onderdelen. Zodat ik hem na m'n 25kw jaren nog enigsinds met alle originele onderdelen kan aanbieden. Dus voor mij geen nieuw kontje.
Heb je trouwens dat rvs plaatje wat op de demper gepopt zit niet meer?
Ik heb anders nog wel een demper liggen. Zitten wel krassen op het rvs plaatje, maar aangezien jij hem toch onder je blok hangt is hij misschien nog wel wat te draaien. Hoef er niet veel voor te hebben iig!

Succes verder :W
 
die heb ik nog, komt er ook weer op. En anders heb ik nog een complete orginele uitlaat liggen. 8-)
 
Pff, en ik maar wachten op die kont. Is er nog steeds niet.

Wel gelukje met het rijbewijs van vriendin. Die heb beperkt gehaald, maar vol gekregen! *O*
 
Pff, en ik maar wachten op die kont. Is er nog steeds niet.

Wel gelukje met het rijbewijs van vriendin. Die heb beperkt gehaald, maar vol gekregen! *O*


dus als ik het goed begrijp ben je nu voor jan L*l een 25kw fiets aan het maken?

op kenteken tenminste :P
 
Laatst bewerkt:
Pff, en ik maar wachten op die kont. Is er nog steeds niet.

Wel gelukje met het rijbewijs van vriendin. Die heb beperkt gehaald, maar vol gekregen! *O*

_O- , weet je dat wel zeker?... staat er niet vol per ingang vanaf een bepaalde datum?
 
Terug
Bovenaan Onderaan