Hoi allen,
Ik heb vorige week mijn motor op het circuit van Assen neergelegd en ben nu bezig om hem technisch weer in orde te maken.
De linkpipe heeft ook een tik gekregen waardoor het uiteinde van de uitlaat nu te dicht bij het kontje komt, er zit een knik in de linkpipe.
Ik zou kunnen proberen om de uitlaat in een soort opstelling te kunnen plaatsen en hem dan vanaf de andere kant terug te duwen/slaan maar denk dat dat niet lekker werkt.
Ik zou ook kunnen proberen om de ontstane “vouw” met een hamer te lijf te gaan maar voordat ik dat ding compleet vernaggel ben ik eerst benieuwd naar wat jullie zouden doen!
De linkpipe hoeft optisch niet 100% te zijn, als de uitlaat maar weer klopt. Ook heb ik de beschikking over een TIG lasapparaat dus als ik ergens een sleufje zou moeten slijpen en hem daarna weer te lassen is dat ook nog een optie.
Ik heb vorige week mijn motor op het circuit van Assen neergelegd en ben nu bezig om hem technisch weer in orde te maken.
De linkpipe heeft ook een tik gekregen waardoor het uiteinde van de uitlaat nu te dicht bij het kontje komt, er zit een knik in de linkpipe.
Ik zou kunnen proberen om de uitlaat in een soort opstelling te kunnen plaatsen en hem dan vanaf de andere kant terug te duwen/slaan maar denk dat dat niet lekker werkt.
Ik zou ook kunnen proberen om de ontstane “vouw” met een hamer te lijf te gaan maar voordat ik dat ding compleet vernaggel ben ik eerst benieuwd naar wat jullie zouden doen!
De linkpipe hoeft optisch niet 100% te zijn, als de uitlaat maar weer klopt. Ook heb ik de beschikking over een TIG lasapparaat dus als ik ergens een sleufje zou moeten slijpen en hem daarna weer te lassen is dat ook nog een optie.