Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoals het er nu uitziet ga/wil ik mee misschien ook ff handig om een woonplaatsnaam bij de namen te zetten.
Weet jij ondertussen al of je nu wel of niet meegaat Limbo ?Punt van samenkomst wordt nog aangegeven, Ray regelt dat wel..... alles komt goed
Zoals het er nu uitziet ga/wil ik mee misschien ook ff handig om een woonplaatsnaam bij de namen te zetten.
Ik hou de startpost al netjes en snel bij en meld ons straks allemaal tegelijk aan in het hoofdtopic van de MM.Ray voor het geval dat je het nog niet wist, ik vertrek van uit Roggel.
Weet jij ondertussen al of je nu wel of niet meegaat Limbo ?
vandaag mijn pak gekocht voor de 23ste
[afbeelding]
pak: alpinestar vector
helm: agv stealth
laarzen: sidi vertigo tepor
handschoenen: sidi R1
heb wel zin maar geen motor en rijbewijs
al iets op het oog dan? (motor)
hoe bedoel je?
ik heb een rf900r, die wordt hopelijk opnieuw gespoten voor eind september, en dan koop ik daar een bijpassend pak voor..
De motor wordt wit, met zwart, en kleine blauw en lichtblauw accenten..
Ik vind heel veel mooi, maar ik weiger om meer dan 750 uit te gaan geven, dus ik wacht wel tot ik iets moois tegenkom wat erbij past en in mijn maat is
hoe bedoel je?
ik heb een rf900r, die wordt hopelijk opnieuw gespoten voor eind september, en dan koop ik daar een bijpassend pak voor..
De motor wordt wit, met zwart, en kleine blauw en lichtblauw accenten..
Ik vind heel veel mooi, maar ik weiger om meer dan 750 uit te gaan geven, dus ik wacht wel tot ik iets moois tegenkom wat erbij past en in mijn maat is
bij louis zijn de pakken ook in de aanbieding