Limbocl@n 33: The Fast edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junior!

xxx

full



En uiteraard heel veel suc6 met je examen vandaag!
 
:W


ik heb ff niet alles bij gelezen.. maar hoe staat het nu met jou brommer :? of is het nog steeds vakante daarow :?

Dinsdag is de zaak weer open, dus hoop dat ie die balhoofd lager al binnen heeft/had. En nu stiekem hopen dat mijn fiets voorang heeft ;) Ga er vanuit dat het nog wel even duurt... Hoewel ik iedere dag als kwelling ervaar ;( En vooral met dit weer :9~
 
Sow,dat was weer even lekker!!! Toch elke keer weer verassend lekker rijden met nieuwe bandjes! En het ventje had er zin in! Als ik het gas losliet,hield hij hem stiekum nog even vast ;) Heb hem meteen goed verzorgd toen we thuis kwamen,ketting gesmeerd, vliegen uit de oogjes gehaald,en zijn body ook een beetje gepoetst.
Wat een mannetje is het toch!!! :}
 
Sow,dat was weer even lekker!!! Toch elke keer weer verassend lekker rijden met nieuwe bandjes! En het ventje had er zin in! Als ik het gas losliet,hield hij hem stiekum nog even vast ;) Heb hem meteen goed verzorgd toen we thuis kwamen,ketting gesmeerd, vliegen uit de oogjes gehaald,en zijn body ook een beetje gepoetst.
Wat een mannetje is het toch!!! :}

Had je hem wel ingesmeerd met zonnebrandcreme vantevoren? :Y _O-
 
Oke het noodweer breekt los in Heerlen Zuid. Donder en bliksem !!!
Vind The Fast edition trouwens helemaal niet zo Fast _O-
 
Oke het noodweer breekt los in Heerlen Zuid. Donder en bliksem !!!
Vind The Fast edition trouwens helemaal niet zo Fast _O-

Dat kan kloppen,zie van hieruit(Gulpen)richting oosten noodweer hangen.
Hier is het nog droog en het klaart weer een beetje op

:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan