leuke off road plekken

panter

MF veteraan
22 okt 2004
2.073
65
brabant
waar heb je leuke off road plekken of ritten
je hebt wel cursussen maar dan ben je al snel 150 euro kwijt
ik weet dat er in landgraag een afgraving is waar ze cursussen geven,maar mag je hier ook zonder begeleiding rijden of is het een afgesloten terrein?
dus weet je een leuke plek of waar ze leuke ritten verzorgen dan hoor ik het graag
ik weet dat je het beste met andere rijders mee kunt rijden,maar ik ben sinds kort als enigste van een groep overgestapt naar een enduro en moet dus nog andere enduro rijders leren kennen.
 
het is al verschillende keren voorbij gekomen maar het is niet handig om je off road plekje op het net tevertellen dit om tevoorkomen dat heel mf hier strax komt rijden of dat meneer agent hier streng de baas wil worden
 
Er staan wel 2 offroadritten te wachten, mits het doorgaat. enduro.nl enduro, offroad en rally kalender

Ik rij altijd in de buurt (cirkel van p/m beet 40-50km) en ben idd. ook altijd zuinig . Tis jammer maar het kan eigenlijk niet anders. Je hoeft maar één keer iemand met minder fatsoen (bermtoeristen/akkerraggers/blèhrpijpen) mee te nemen en je kunt waarschijnlijk de route alweer voor een groot gedeelte vergeten. Hier rijden een man of 10-15 op verschillende dagen en allemaal zuinig. Alleen rijden is ook leuk alleen wat minder "veilig".

Landgraaf ken ik ook alleen van de cursus (zelf niet gereden). Andere optie is Bilstein (belgie) daar kun je voor een 10tje vrij rijden.
 
alleen rijden is inderdaad ook goed te doen maar niet veilig en ik vind het leuker om wat meer rijders te leren kennen en daarmee ook andere routes
 
hej panter..
Heb vandaag mijn set compleet gemaakt. Remblokken zijn binnen, ketting gehaald. Even kijken of ik het morgen allemaal kan monteren ( fuck christmas ) kunnen we van het weekend misschien nog wat rijden oftewel bagger verplaatsen! MEER GEGADIGDEN RONDOM BREDA OF TILBURG???
 
misschien is het ook wel tof om hiernaartoe te gaan.. zie topic Supermoto in Zuid West Brabant !?!
kweeni of jij een aanhanger of bus hebt? maar dit is wel een mooie plek.. zie filmpjes in topic
 
hey xrrules
ik heb inderdaad een aanhangertje dus vervoer is geen probleem
ik weet alleen niet of je wel goed kunt rijden met dit weer(sneeuw en bevroren grond)
maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen he
 
net even filmpje gekeken en ziet er zeker goed uit
ik had wel vaker van de kuil gehoord maar dacht dat het ergens boven in nl was
ik schrijf me nu zeker in om daar zaterdag te gaan rijden!!!
 
ok prima.. kan mij motor dan ook in die aanhanger evt? delen we natuurlijk de benzine kosten!
dan ga ik morgen ploeteren om mijn moto in orde te krijgen! laat ik die kerels weten dat we komen.
 
het is helaas een motoraanhanger voor een motor ik wil hem wel veranderen naar twee motoren maar daar heb je nu natuurlijk niets aan
maar is het ver van jou vandaan?
of kun je niet met iemand anders meerijden die een busje of aanhanger heeft
 
als het nou fatsoenlijk weer was.. zou ik zelf rijden maar is met noppen en gladde wegen niet te doen..
ik heb je ook een mail gestuurd.. misschien is dat wat makkelijker!
ik kan wel bijvoorbeeld me voor of achterwiel eruitlaten.. misschien kunne we m dan gewoon naast jou moto zetten en dan vast "spannen" zou wel tof zijn als ik ook mee kan! mail anders ff terug of 0625551468 smsse want ik ben op me werk!

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan