Leren (motor) jas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jer0en

Die hard MF'er
9 nov 2010
440
78
Veldhoven (Noord Brabant)
Hallo allen,

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een leren jas voor op de motor eindelijk één gevonden, ik helemaal blij, blijkt deze te klein te zijn voor mij (1,85m/80 kilo).

Nu wil ik de jas natuurlijk weer kwijt want ik kan er niks mee, hij staat nu al een tijdje op marktplaats en ik bedacht me dat dit ook wel een geschikte plek zou kunnen zijn.

Dus heb je interesse in deze jas, hij mag voor een prikkie weg!
full
 
Laatst bewerkt:
Er zit geen protectie in, ik zal vanmiddag even kijken of hier wel mogelijkheden voor zijn (maar denk het niet).

Verder vind ik vanaf 30 euro wel een leuk prijsje voor een leren jas, wat jullie?
 
Hey Jeroen, ik heb geen interesse in jouw jas, maar heb zelf een andere die wat ruimer is. Lijkt wel op dit model, heb jij daar misschien interesse in?
 
Hej, daar heb ik wel interesse in hoor. Ik zag dat je ook in de buurt woonde dus ik kom graag een keertje langs om te passen. Je pm staat uit maar als je dat aanzet kun je mij een pm sturen met een fotootje?

Alvast bedankt

En tevens een schopje voor mijn eigen jas
 
Schoppie dan, pm ben ik niet zo mee bezig, maar ik heb een linkie voor je met een "leuke" foto... Let niet op de details :+ maar op de jas en klik hier.

BTW, de broek is ook "over"... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil best een keertje langs komen rijden om te passen, maar heb dan wel je adres nodig. via email of pm is denk ik toch wel het makkelijkst om te communiceren.

Grtz Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan