Lederen combi van Lookwell

Postman_Pat

@lilou_the_petitbasset op insta
10 mei 2005
1.434
47
Te koop t.e.a.b. 4 jaar oud lederen motorpak
da_1_b.JPG

en
09_1_b.JPG


Het gaat hier om een lederen combi van de nederlandse fabrikant Lookwell. Het pak is maat 52. Gaat weg vanwege het feit dat ik hem niet meer draag omdat ie niet meer echt bij mijn huidige motor past. Er zijn geen zware beschadigingen. En het pak is goed onderhouden met lederwax.
Af te halen in zoetemeer.
 
Euhm, pas ik daar in met 1.85 en 92 kg.....
heb namelijk geen idee of dat wil...

en wat is je vraagprijs..

(Als je hier geen prijs wilt noemen mail me dan even als je wilt. Ik kan hier geen externe mail versturen (werk) )
 
@Gixxer Fighter

Ik weet niet of je daar in past. Ben zelf ongeveer 1.87 en heb 90kg gewogen, moest dan even mijn adem inhouden en dan kon de rits nog dicht, nu met mijn 80 pas ik er makkelijk in. Heb het pak niet vaak genoeg gedragen om het naar mijn lichaam te laten groeien :9

Prijsje: hij heeft mij 4 jaar geleden omgerekend zo'n 405 euro gekost.
Dus laten we zeggen 125 euro?
 
Laatst bewerkt:
@Gixxer Fighter

Ik weet niet of je daar in past. Ben zelf ongeveer 1.87 en heb 90kg gewogen, moest dan even mijn adem inhouden en dan kon de rits nog dicht, nu met mijn 80 pas ik er makkelijk in. Heb het pak niet vaak genoeg gedragen om het naar mijn lichaam te laten groeien :p

Prijsje: hij heeft mij 4 jaar geleden omgerekend zo'n 405 euro gekost.
Dus laten we zeggen 125 euro?

Hmm, ik denk dat ik niet veel lichter zal worden.. eerder zwaarder (door trainen)..

Denk dat ik em voorbij laat gaan, prijs is erg netjes...
 
@superindo

Hij is nog steeds beschikbaar omdat GIxxer hem niet wilde hebben.
 
€ 125.- :}

Het is dat een rode combi niet zo goed past op een geel/zwarte ZX6R |(

Want dan was je 'm met mijn 1.90 en 80-85kg misschien wel kwijt geweest :Y

[me]Goudlokje ziet graag meer van dit soort aanbiedingen :} [/me]
 
Ik zie er nu genoeg. Het lijkt wel of iedereen zijn/haar lookwell pak aanbiedt :)
 
125 staat vast lager ga ik niet, het is al een koopje.
 
Laatst bewerkt:
Met gemak.... Zoals ik al zei ik ben 1.87 en paste er ook in. Als ie te ruim is zou je altijd nog bij een of andere Naai-Atelier hem misschien nog kunnen laten aanpassen.
 
Met gemak.... Zoals ik al zei ik ben 1.87 en paste er ook in. Als ie te ruim is zou je altijd nog bij een of andere Naai-Atelier hem misschien nog kunnen laten aanpassen.

oke, ik heb wel serieuze intresse in het pak. mail me maar voor een datum dat ik hem op kan komen halen.

groeten MuK

[edit] you've got mail [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ben blij voor je dat ie goed zit. Veel suc6 er mee.


Hier mag nu een slotje op!.
 
Terug
Bovenaan Onderaan