Lowrider - 1Hij is dan wel niet origineel of van mezelf, maar ik vind 'm wel geweldig....
Kan je 'm passend maken voor me?
Alvast 1000x dank.
kleiner,mmm,zo iets:
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lowrider - 1Hij is dan wel niet origineel of van mezelf, maar ik vind 'm wel geweldig....
Kan je 'm passend maken voor me?
Alvast 1000x dank.
niet veelOp vrijdag 22 augustus 2003 11:16 schreef de ex zot het volgende:Hij werkt, en kan kleiner
(Afbeelding)
nog meer beetjes:
Gorilazz,wat dacht je van de helft?Ik vind de icoon van voske wel leuk met die zwarte randen erboven en eronder...
onder de 100,deze blijft trikkyGewoon in instellingen iconen niet weergeven instellen.
Simpel.
Of..alle beetjes helpen..Size is normaal max 10kb, al dat iesje meer is ga je dat niet voelen...maar 420 zoals ik er vandaag eentje verwijderd heb ik een beetje overdreven
Laat ons zeggen niet groter dan nodig (animations etc.)
Ik ben eens wat aan het klooien geweest met de Ulead gif animator. Heb als test icoontje van Ren & Stimpy gemaakt.
Test is gelukt maar wel wat groot (93 kB)
(Afbeelding)
Het is mij niet echt gelukt hem wat kleiner te krijgen en het nog wel wat te laten lijken...
Als iemand wat probeerd dan graag erbij zetten hoe/wat/waardoor etc. Kan ik het volgende keer zelf
Of je ettert nog wat verder en haalt er nog 10 afOp zaterdag 02 augustus 2003 11:04 schreef Target het volgende:De helft van de frames verwijderd en hoge compressie uitgevoerd.
Gedaan met animationshop, dit zit bij paintshop pro. Nog 25 kb
(Afbeelding)
oh sorry,nog kleiner..laat maar...sjezus.........vraag ook een keer wat...........
kan het niet laten..
Op maandag 25 augustus 2003 14:03 schreef kronkel het volgende:kan het niet laten..
HELP!!!.ik ben verslaaft..
(Afbeelding)
zijn er geen pillen voor(tegen) te krijgen.....Rustig doorgaan. tis voor een goed doel
Voor jou dan:alstu. (zie attachment)
[me]Ralfie, ook telefooninternetter[/me]