Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat er iets (zoals de sensor ) helemaal geen contact maakt.Gek probleem met mijn gen1, alles werkt op het dashboard behalve de kmteller. Die blijft consequent op 0 staan, evenals de range.
Nu zijn er voor nieuwe schijven gemonteerd, zou het kunnen dat deze bijvoorbeeld dunner zijn dan de standaard variant en dat daardoor de geribbelde sensor-ring verder van de sensor staat? Ik noem maar wat.
Ik denk dat je gelijk hebt, achter staat de sensor praktische tegen de sensor ring en voor kijk je er royaal tussendoor...Ik denk dat het waarschijnlijker is dat er iets (zoals de sensor ) helemaal geen contact maakt.
De spijker op z'n kop.En misschien is er geen vorige (particuliere) eigenaar.
Dan is het wellicht een demo?
En er zit i.v.m. de verlengde garantie nu dus 4 jaar garantie op.
Wat kan je gebeuren ?
Maar dan zou je toch ook een ABS foutmelding moeten krijgen op het dashboard?Gek probleem met mijn gen1, alles werkt op het dashboard behalve de kmteller. Die blijft consequent op 0 staan, evenals de range.
Nu zijn er voor nieuwe schijven gemonteerd, zou het kunnen dat deze bijvoorbeeld dunner zijn dan de standaard variant en dat daardoor de geribbelde sensor-ring verder van de sensor staat? Ik noem maar wat.
Valt nog enigszins mee ook al blijft het een bult geld.800 piek bij hannamax maar ik geloof dat ze wel goed stonden
Valt nog enigszins mee ook al blijft het een bult geld.
Maar men dient zich wel te realiseren dat het ten eerste een grote beurt is.
Dan moet er een hele hoop af om bij de kleppendeksels te komen want ja, het zijn er 2.
Toch weer anders dan bij een viercilinder.
Een boel werk dus.
En men wil ook in de garantie blijven dus dan moet je ook aan het reguliere onderhoud.
Klepspelingcontrole is bijna altijd zonde van het geld, bij elke motor.Ben al een tijdje uit z'n garantie (GT van '17) en beknibbel ook zeker niet op onderhoud, maar heb best vaak meegemaakt dat alle kleppen goed stonden (eigenlijk nog nooit dat er één bij de 30k versteld moest worden) dus vandaar de vraag over de ervaringen hier en de zin/onzin van dit onderdeel.
Klepspelingcontrole is bijna altijd zonde van het geld, bij elke motor.
Maar het is nog veel meer zonde als je het niet laat doen en je catastrofale motorschade oploopt. En dat gebeurt echt.
Ik zal mijn klanten nooit adviseren de klepspeling niet te laten controleren, maar als ze mij vragen wat ik zelf zou doen als het mijn motor zou zijn? Dan kan daar wel eens het antwoord uitkomen dat ik het zelf niet zou laten doen.
Sterker nog, bij mijn eigen motoren doe ik het de helft van het aantal keren dat de fabriek het voorschrijft. Maar het blijft de keuze van de klant.
bij mij stonden ze nog ruim binnen de margeWat zijn jullie ervaringen met klepspelingen bij de 30.000 km beurt?
En wat kost die beurt incl. klepspelingen checken tegenwoordig ongeveer?
Bij mijn vorige motoren (Aprilia's) ook een paar keer laten doen, maar die stonden vervolgens prima... beetje zonde dan....
Vandaag in expo Brussel de 1390R kunnen bewonderen, maar van de GT nog niks kunnen vinden.Vanaf volgende week ben ik ook trotse eigenaar van een GT, dus ik meld me hierbij in dit topic. Hij is al helemaal zoals ik wil; met Akra en koffers. De afgelopen 5 jaar met veel plezier een Superduke R gereden . Vanaf nu op een Dikke KTM met wat meer comfort
Quickshifter+ is up and down. Kost ook weer extra volgens mij als het niet geactiveerd is.Even een vraagje voor de kenners die er wat meer van weten:
Vanaf het 2019 model zit er een up en down quickshifter op i.p.v. alleen up bij de voorgaande modellen.
Maar op de laatste modellen, of gecombineerd met het techpack? , zit er een quickshifter plus op.
Wie weet wat precies die quickshifter plus te betekenen heeft ?
Mooi! Team white ftw! Welkom.Vanaf volgende week ben ik ook trotse eigenaar van een GT, dus ik meld me hierbij in dit topic. Hij is al helemaal zoals ik wil; met Akra en koffers. De afgelopen 5 jaar met veel plezier een Superduke R gereden . Vanaf nu op een Dikke KTM met wat meer comfort
De vraag is wat de plus inhoudQuickshifter+ is up and down. Kost ook weer extra volgens mij als het niet geactiveerd is.
Let op: dit is geen fysiek product, maar een software pakket. Dit kan alleen worden uitgevoerd door de officiele KTM motordealer. Schakel nog makkelijker met Quickshifter Plus. Zorgt voor soepel en koppeloos schakelen. Deze functie past zich automatisch aan naar jouw rijstijl. Schakelen met hoge snelheid wordt zeer direct en soepel bij een lager tempo.De vraag is wat de plus inhoud