KTM RC8 topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee of ik de cat kan verwijderen of vervangen bij een rc8r 2012?

Ik heb heb ze bij mij eruit gehaald, met de akra mapping rijd hij perfect, heb ook het pijpje in de uitlaat eruit gehaald. degene die zichtbaar is bij het eindstuk. Als je wil heb ik foto s en hoe je te werk moet gaan.

gr
 
Ik heb heb ze bij mij eruit gehaald, met de akra mapping rijd hij perfect, heb ook het pijpje in de uitlaat eruit gehaald. degene die zichtbaar is bij het eindstuk. Als je wil heb ik foto s en hoe je te werk moet gaan.

gr


Thanx


Maar ben vandaag mijn bike gaan ophalen...zalig gwoon en voor mij is hij meer dan luid genoeg.


I'm pretty happy today *O* *O*

full
 
Ik heb nog wat onderdelen van de RC8 liggen, allemaal origineel KTM en in prima staat:

-Rechter clip-on
-Rechter spiegel/knipper
-Luchtfilter (standaard)

-Linker zij kappen

De linker zij kappen heb ik met wat schade van eBay gekocht voor eventueel circuit gebruik (niks van gekomen helaas). Deze heeft een gat om een crashpad doorheen te steken en is niet helemaal netjes (maar prima als circuitkap, geen barsten ofzo).

Ik zal straks een officieel verkoop topic maken met foto's.

Mocht er interesse zijn, mail me even dannymuhr [@] gmail [punt] com
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Laatst had ik al gepost over een rc8, en ik kan met vreugde melden dat die inmiddels van mij is! *O*
Is een oranje rc8 model 2008. Foto's volgen!

Gr
 
Zijn er alternatieven voor de spiegels?

Die staan verdomd slecht geplaatst...heb al bijna 2 maal op de grond gelegen omdat ik met mijn hand geklemd zat tussen spiegel en het stuur.

Top motor maar over de plaats van de spiegels is niet nagedacht
 
Zijn er alternatieven voor de spiegels?

Die staan verdomd slecht geplaatst...heb al bijna 2 maal op de grond gelegen omdat ik met mijn hand geklemd zat tussen spiegel en het stuur.

Top motor maar over de plaats van de spiegels is niet nagedacht

gewoon bar end mirror ('s)dan moet je wel nog iets fixen voor de pinkers natuurlijk.
Heb sebimoto vervangkuip, ben blij dat ik van die ellendige lelijke spiegels vanaf ben, je zag er nooit iets in en ze zitten inderdaad maar enkel in de weg.
 
Zijn er alternatieven voor de spiegels?

Die staan verdomd slecht geplaatst...heb al bijna 2 maal op de grond gelegen omdat ik met mijn hand geklemd zat tussen spiegel en het stuur.

Top motor maar over de plaats van de spiegels is niet nagedacht

Hier kun je misschien ook nog wat ideeën op doen.

TecBike
 
Hey,

Ik ben op zoek naar een kentekenplaathouder en led knipperlichten om het origineel te vervangen. Mijn voorkeur gaat uit naar zo compact mogelijk en het liefst plug and play. Heb Hebben jullie suggesties?

Dan nog een vraag wat betreft een k&n luchtfilter, levert dit geluidstechnisch wat op? Vrees dat de mapping dan wel aangepast moet worden of niet?
 
Laatst bewerkt:
R&G en Rizoma hebben mooie kentekenplaat houders.
mapping dient niet direkt aangepast te worden met het steken van een andere luchtfilter.
De ECU wijzigt de motorparameters onder het rijden of na de 15min ecu reset.
 
Hey,

Ik ben op zoek naar een kentekenplaathouder en led knipperlichten om het origineel te vervangen. Mijn voorkeur gaat uit naar zo compact mogelijk en het liefst plug and play. Heb Hebben jullie suggesties?

Dan nog een vraag wat betreft een k&n luchtfilter, levert dit geluidstechnisch wat op? Vrees dat de mapping dan wel aangepast moet worden of niet?

Ik had de K&N en merkte weinig verschil (ook niet kwa geluid), maar had de mapping er niet op aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Die van R&G had ik idd al gezien, is erg mooi. Hoe zit het daarbij met de knipperlichten? Weerstanden etc nodig of plug en play? Nog een paar fotos van mn nieuwe beauty:

full

full
 
Mooi ding!!!!

Die van mij staat er iets minder bij op moment, voor groot onderhoud.

5D938AE6-7E00-46D1-A6CA-D11BB6E39901-3811-0000046976ACBD16-3.jpg


Gear indicator geinstalleerd.

5864F2C9-38B0-4D2D-90FF-2B708980336A-3811-000004698C114496.jpg


Blijft mooi he die grote gasklephuizen.

7fad2db75e4df99cd4a4771944ec76b3.jpg


Sorry van de kwaliteit, moest even tussen het sleutelen door. Met zeggen een rc8 zit erg goed en mooi in elkaar.
 
Op welke software versie zit ktm trouwens? Ik heb nog 2.1, maar zijn er al nieuwere? Anders moeten we toch nog even langs een dealer
 
@woppie de spanning naar de indicators is 8V, heb het gefixt met een weerstand van 100ohm/1watt

@rob & @greg wat is jullie vraagprijs voor de akra

heb gisteren een standaard system gekocht met verwijderde cat etc etc voor 100€ op ebay
maar akra is natuurlijk wel mooier ;-)

mag via pm overigens cheers.
 
kon overigens het vermogen van de 2031map wel gebruiken, donderdag dagje zolder gedaan, kwam wat tekort op middengebied en top om met de S1000'den etc mee te kunnen.
Ben eens benieuwd wat die aangepaste standaard zal geven, wellicht nog eens een dagje testbank boeken voor aangepaste mapping nadien. Ik zie(hoor) wel.
 
Ik zie regelmatig mensen die naar een KTM zoeken. Is er iemsnd die belangstelling heeft voor een limited edition RC8r akrapovic uit 2009 met 6000 km op de teller, in nieuwe staat, full carbon (alle kunststof delen zijn vervangen door carbon exemplaren) met een EVO 1 akrapovic uitlaat en alle originele onderdelen? En niet te vergeten 1 van 100, 1 van de twee in nederland, en met nummer 46. Een collector's item.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan