ThunderPino
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
Thank youDamn wat een bike , als ik het geld had, dit is echt super.
Succes met de verkoop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thank youDamn wat een bike , als ik het geld had, dit is echt super.
Succes met de verkoop.
Ik weet het echt nog niet wat er voor terug komt.Damn... één van mijn favoriete tweedehands fietsen
Moet alleen nog een paar jaartjes wachten voor hij in mijn prijsrange komt. Maar als er een komt, wordt het zeker een witte. Wat komt er voor terug?
Je kunt ook met mij ruilen...
Ducati 1098? http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/219084/Ducati-1098-1.html
Ben jij je verstand verloren, of zo.
vette fiets hoor! ben erg benieuwd hoe dat klinkt met die vette Akra eronder....
suc6 met de verkoop ennuh 13k is goed te doen hoor particulier... ik heb de mijne ook 2de hands particulier gekocht voor meer als 10k er moet maar net een liefhebber zijn
DEZE MOTOR IS VERKOCHT maar wel met pijn in mijn hart
Voordat er allemaal vragen komen,
Hij is verkocht voor de vraagprijs. Alleen zonder de goodies die erop zaten.... zoals de akra en de andere speeltjes.
Bedankt voor jullie interesse.
ik vind het niet gek voor de vraagprijs waarvoor je hem vanavond neerzette..ik heb eerlijk gezegd met pijn in mijn buik op de bank gezeten en het er nog serieus over gehad met husband om evt te kopen...DEZE MOTOR IS VERKOCHT maar wel met pijn in mijn hart
Voordat er allemaal vragen komen,
Hij is verkocht voor de vraagprijs. Alleen zonder de goodies die erop zaten.... zoals de akra en de andere speeltjes.
Bedankt voor jullie interesse.