KTM RC8 Te Koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
kickje... laatst nog een oranje naast m'n toenmalige gs500 gehad... btje jammer weer dat mn gs500 toen niks meer waard leek

Damn... één van mijn favoriete tweedehands fietsen :+
Moet alleen nog een paar jaartjes wachten voor hij in mijn prijsrange komt. Maar als er een komt, wordt het zeker een witte. Wat komt er voor terug?

Damn... één van mijn favoriete tweedehands fietsen :+
Moet alleen nog een paar jaartjes wachten voor hij in mijn prijsrange komt. Maar als er een komt, wordt het zeker een witte. Wat komt er voor terug?
Ik weet het echt nog niet wat er voor terug komt.

Ben jij je verstand verloren, of zo.

*D

vette fiets hoor! ben erg benieuwd hoe dat klinkt met die vette Akra eronder....

suc6 met de verkoop ennuh 13k is goed te doen hoor particulier... ik heb de mijne ook 2de hands particulier gekocht voor meer als 10k :) er moet maar net een liefhebber zijn

*O* DEZE MOTOR IS VERKOCHT maar wel met pijn in mijn hart ;( :')

Voordat er allemaal vragen komen,

Hij is verkocht voor de vraagprijs. Alleen zonder de goodies die erop zaten.... zoals de akra en de andere speeltjes.

Bedankt voor jullie interesse.

*D

vette fiets hoor! ben erg benieuwd hoe dat klinkt met die vette Akra eronder....

suc6 met de verkoop ennuh 13k is goed te doen hoor particulier... ik heb de mijne ook 2de hands particulier gekocht voor meer als 10k :) er moet maar net een liefhebber zijn

Dat klinkt vet :Y :Y :Y

Hij is verkocht voor de vraagprijs. Alleen zonder de goodies die erop zaten.... zoals de akra en de andere speeltjes.

afscheid nemen doet altijd pijn, maar dan toch
maar gefeliciteerd.

ik vind het niet gek voor de vraagprijs waarvoor je hem vanavond neerzette..ik heb eerlijk gezegd met pijn in mijn buik op de bank gezeten en het er nog serieus over gehad met husband om evt te kopen...

maar hij is al weg dus...enja kan begrijpen dat het zeer doet...deed het bij mij al dat ie aan mijn neus voorbij ging

succes verder ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan