KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VII

Wat is de mooiste LC8 tot nu toe ?

  • 950 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 950 Supermoto R

    Stemmen: 5 5,1%
  • 950 Superenduro

    Stemmen: 8 8,2%
  • 950 Adventure

    Stemmen: 5 5,1%
  • 990 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 990 Supermoto T

    Stemmen: 12 12,2%
  • 990 Supermoto R

    Stemmen: 32 32,7%
  • 990 Adventure

    Stemmen: 14 14,3%
  • 1190 Adventure (R)

    Stemmen: 16 16,3%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou iemand mij aan een repair manual betreffende een 990 SMR van 2009 kunnen helpen. :+
Owner manual verlet niets over toleranties O-)

Weet dat er ook een repair manual voor de LC8 blokken bestaat en deze in downloadbare versie zou ook schitterend zijn :]

*O*

maak even een account aan op www.lc8.nl en stel je even voor, vraag vervolgens even aan de beheerder van de groep, die helpt je verder.
 
Hee batzmaru..
Schiet me iets te binnen.
Jij zag mij en mijn vrouw rijden maar was zelf niet op de ktm.
Was jij die blije motoragent die zwaaide ? :)
 
Ff mn handkappies spammen... *O*

full


Moet zeggen het zijn wel redelijke windvangers, ben er nog niet heeeel blij mee, maar misschien went dit wel, het staat ok :+ . Heb wel de "stuurgewichten" eruit moeten halen anders paste het niet, maar zou dat zoveel verschil uitmaken met rijden???

[update] Ik heb de brommert nog niet heel lang, althans heb er nog niet veel mee kunnen rijden, maar ik vind de koplamp constructie ook nogal wibbelig/gammel...klopt dat?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze op die van mij geïnstalleerd. Zijn wel duur maar plug'n play en van zéér goede kwaliteit!

Heb je misschien een foto van de achterkant BelgianPro?

Ik wil deze ook bestellen maar ben benieuwd of ze lang genoeg zijn zodat ze aan weerskanten uitsteken t.o.v. de kentekenplaat. (mijn kentekenplaat zit hoger dan origineel)

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er wel het relais niet bij.... hebben ze me niets van gezegd destijds. Met als gevolg dat ze 2x zo snel gaan maar vind dat niet nadelig met zoveel debielen op straat. (valt meer op)
 
Ik ga opzettelijk iets later op het gas want ben daar zo 2x al onderuit gegaan (vorige moto), maw. heb niet op de limiet gereden. Krijg je geen medailles van :-P
De Duc heeft tractiecontrole dus heeft er minder last van...

Ja, snap ik dan heel goed. Tractiecontrole is dus zo gek nog niet, zit niet voor niets ook op de nieuwe adventures. Zou ik best ook op mijn smt willen hebben, zeker voor als ik weer eens op Assen of Zandvoort een circuitdag ga doen. Maar dat gaat helaas niet, zal dan echt een andere motor moeten aanschaffen, en zo'n adventure vind ik te groot en te zwaar.
Ik ben wel in voor een veel lichtere ktm smt/r 825 twin, met 112 pk bij zo'n 190 kg rijklaar bij volle tank en een koppel van pakweg 90 Nm. En traction control dus. Zeg maar de net iets spannender ktm-variant van de duc hypermotard sp.
 
Heren even een ander vraagje over de verlichting, als ik in het donker rij en zet mijn groot licht aanzet dan heb ik het gevoel dat ik de duiven in de boom meer verlicht dan de weg, ook als ik met normaal licht rij achter een auto dan schijn ik vol in de auto's.
Kun je de voorlamp van een 950 smr afstellen en hoe werkt dit?
 
Vannacht 21-03-2014 0:10 is mijn KTM 950 SM gestolen in Meersen (Limburg). Als mensen iets zien of horen graag een pm sturen aub.





 

Klote voor je, zet hem even in het Algemeen gestolen motoren topic.

Komt ie meer onder aandacht!

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Heren even een ander vraagje over de verlichting, als ik in het donker rij en zet mijn groot licht aanzet dan heb ik het gevoel dat ik de duiven in de boom meer verlicht dan de weg, ook als ik met normaal licht rij achter een auto dan schijn ik vol in de auto's.
Kun je de voorlamp van een 950 smr afstellen en hoe werkt dit?

Ja hoor. Lampunit loskantelen en dan kom je bij de lamp.
Staat in manual. Appeltje eitje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan