KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VII

Wat is de mooiste LC8 tot nu toe ?

  • 950 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 950 Supermoto R

    Stemmen: 5 5,1%
  • 950 Superenduro

    Stemmen: 8 8,2%
  • 950 Adventure

    Stemmen: 5 5,1%
  • 990 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 990 Supermoto T

    Stemmen: 12 12,2%
  • 990 Supermoto R

    Stemmen: 32 32,7%
  • 990 Adventure

    Stemmen: 14 14,3%
  • 1190 Adventure (R)

    Stemmen: 16 16,3%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verhuizen!
Vanaf maandag woon ik weer in mijn oude stadje, Amsterdam!
Nog iemand anders hier uit 020?
Voorhout was geinig, maar ik ben een stadsmens en ik had een kutmongool (excuseer, maar het is nu eenmaal zo) als buurman.
Lekker in het centrum en als bonus ook nog genoeg inpandige opslag voor twee motoren! (En de crosser straks hang ik wel aan het plafond :+ )

Veel woonplezier toegewenst in Amsterdam Zen.
Hierbij zwaai ik je uit de Bollenstreek. :W
 
Ik ben voor ! Tegen die tijd is het ook lekker weer! :]
 
Een ktm 950 sm uit 2007 heeft dat apparaat carbs of injectie? Kan je met dat ding gewoon over de weg knallen?
Ik zit te overwegen mij z750 in te ruilen voor een 950sm. Ik rij zowel stad als snelweg maar ben op zoek naar iets anders.
 
Een ktm 950 sm uit 2007 heeft dat apparaat carbs of injectie? Kan je met dat ding gewoon over de weg knallen?
Ik zit te overwegen mij z750 in te ruilen voor een 950sm. Ik rij zowel stad als snelweg maar ben op zoek naar iets anders.

Carbs ja. Ideaal dus. Vergeleken met je Z750 zal je een nieuwe wereld binnentreden. Een betere wereld.
 
Zo dat kan je wel zeggen :)
Helllooo corners :)
Proefrijden en genieten!
 
Een ktm 950 sm uit 2007 heeft dat apparaat carbs of injectie? Kan je met dat ding gewoon over de weg knallen?
Ik zit te overwegen mij z750 in te ruilen voor een 950sm. Ik rij zowel stad als snelweg maar ben op zoek naar iets anders.
Hey, volgens mij hebben wij nog contact gehad via PB toen ik nog op zoek was naar een superduke, voor mij is het ook een 950SM uit 2007 geworden. ;)

Van een 4 naar een 2 cilinder is zeker wennen, maar knallen doet 'ie zeker. Ik zou persoonlijk wel naar een zoeken van het 'nieuwere' 2007 model (geen overjarig) met het zwarte frame, oogt naar mijn idee toch wat moderner.
 
Hey,

haha ja klopt, ik ben momenteel erg druk geweest en geen tijd meer gehad.
Maar ik zit nog steeds tussen een SM of SD. Ik moet toch een keertje proefrijden op een 950SM.
Het zal zeker wennen zijn ja van een 4 naar een 2 cilinder.

Ieder geval bedankt voor de tips en de rest ook!
 
Lekker kunnen hobbyen aan de motor dit weekend, een hoop besteld spul was binnengekomen en het weer was er prima voor.
- Pretender tail tidy
- Powerled knippers voor + achter met led-relais
- Nieuwere (denk ik?) type handguards van ktm, deels mat en hoogglans
- 690 stuur
- Framebeschermers

Tail tidy ziet er erg professioneel uit. Netjes verpakt en erg compleet, ben er alleen lang mee bezig geweest doordat je zelf alles kunt verstellen. Doordat het achterlicht verstelbaar werd kon ik alleen aan de akra's zien of de kentekenplaat mooi in het midden hing, ik vermoed nu dat de rechter akra wat gedraaid/naar buiten gemonteerd is. :z
2014_zps01877050.jpg

2014-02-02211518_zps1b2ffdf1.jpg

2014-02-02211557_zps833c5d33.jpg

2014-02-02211609_zps08301d10.jpg

2014-02-02211636_zpsedd4abdb.jpg

Ter vergelijking met het standaard stuur.
2014-01-15220213_zps3a6bd336.jpg
Nog ff een kort rondje ermee gemaakt, maar dat 690 stuurtje rijdt wel fijn. :] Net wat hoger ook waardoor ik niet zo bezig hoef te zijn met een rechte rug te houden.
 
Dik Tom,. Goed gedaan..
Die nummerplaat zo tegen het achterlicht aan is echt mijn ding..
Maakt hem net dat beetje agressiever,.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit.zo de kentekenplaat hoger.

Weet iemand de volt waardes van de accu van een 990sm?
Tijdens stilstaan en lopen.
Ik heb vandeweek m'n accu opgeladen maar gisteren tijdens een tankpauze
Resette hij weer en gaf hij aan low bat.
Kweet nou niet of het aan de accu ligt of ergens anders aan.
K had namelijk al wel een flink stuk gereden daarvoor.
Thanx
 
Lekker kunnen hobbyen aan de motor dit weekend, een hoop besteld spul was binnengekomen en het weer was er prima voor.
- Pretender tail tidy
- Powerled knippers voor + achter met led-relais
- Nieuwere (denk ik?) type handguards van ktm, deels mat en hoogglans
- 690 stuur
- Framebeschermers

Tail tidy ziet er erg professioneel uit. Netjes verpakt en erg compleet, ben er alleen lang mee bezig geweest doordat je zelf alles kunt verstellen. Doordat het achterlicht verstelbaar werd kon ik alleen aan de akra's zien of de kentekenplaat mooi in het midden hing, ik vermoed nu dat de rechter akra wat gedraaid/naar buiten gemonteerd is. :z
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ter vergelijking met het standaard stuur.
[afbeelding]Nog ff een kort rondje ermee gemaakt, maar dat 690 stuurtje rijdt wel fijn. :] Net wat hoger ook waardoor ik niet zo bezig hoef te zijn met een rechte rug te houden.

Ik moest bij de foto van je kentekenplaathouder echt 2 keer kijken voor ik doorhad dat je de oude er zelf onder hield _O-
 
Hallo MF gebruikers. Ik heb pas geleden ook een KTM 950 SM gekocht hier zijn een paar plaatjes:

ea4ozt.jpg


21kea14.jpg


Tot nu toe tevreden over de motor. Ik ben wel nog op zoek naar voetsteuntjes en handvatten voor de bijrijder. De steuntjes en handvatten mogen ook van de 950 smr of van 990 afkomen. (de 2 zware handvatten hebben mijn voorkeur)

Heeft er nog iemand advies voor mooie handguards? Mij lijken deze erg mooi.

Als iemand nog iets heeft liggen hoor ik het graag.
 
Hoi,

Die Handguards zijn vooral functioneel,, echt mooi vind ik ze in het echt niet..
Ga je hem nog bestickeren ??

Gr.,
Edwin.
 
Ik heb net dit weekend dezelfde ktm handguards geplaatst die jij er nu op hebt zitten, maar dan in het zwart. Ik zou dus uiteraard deze laten zitten. :+
 
Ik ga toch maar HDB handguards bestellen, met bar-end spiegels. Ik wilde gewoon de standaard kappen houden en daar Double-Take spiegels op zetten (op ramkogels gemonteerd), dat sloopt je koppeling/remcilinder ook niet als je valt. Echter heb ik gisteren voor de lol eens een stuk 140 km/u gereden zónder spiegels, gewoon om te proberen naar aanleiding van advies op ADVrider... En verhip, alle turbulentie was gewoon compleet verdwenen. Door de spiegels weg te halen |(

Dus; ik wil geen normale vorm spiegels meer :) HDBguards moet je wel uit amerika importeren en ze kosten een lieve duit, maar ach hobbies mogen wat kosten en de verzendkosten deel ik alvast met een vriend van me. Nog iemand die mee wil doen? :P

http://www.highwaydirtbikes.com/HDB_Shop/index.php?app=ccp0&ns=prodshow&ref=NexGen_00

HG_000a.jpg

HG_010a.jpg


Geen schoonheidswonders, wel compleet onverwoestbaar :P
 
Hallo Edwin,

Zou je de standaard handkappen er weer opzetten?

Weet je een mooie stickerset?

die standaard vind ik wel mooier,. maar zo als House het laat zien heeft zeker ook voordelen, slim bedacht

voor een stickerset zou je is op ebay rond moeten kijken,. zijn daar zeker wel te vinden..

gr,
edwin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan