KTM 690 SMC (-R) Deel 6 Broaaapen met die zooi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

ik vind just dat de lambda wel veel verhinderd in de bocht, en dat die er wel een aardig eind in zit. Er zijn hier mensen die voor een full Akra systeem gaan omdat ze dan een betere flow krijgen. Dan lijkt me de lambda verwijderen ook behoorlijk opleveren. een Lambda sonde is er puur voor de milieu eisen. Niet om de motor beter of mooier te laten lopen. Het zelfde verhaal als met een katalysator.

[afbeelding]

zie hier de lambda. De 2 euro is om een idee te krijgen hoe groot die is.

gr, Look.

zojuist gespot dat die van mij er nog in zit. van de week maar eens een eliminator en bout bestellen...lees meerdere prettige berichten hierover
 
Speciaal draad of ken er gewoon een normale bout in? En trek je de stekker zo loopt zonder dat ie foutcodes geeft of Moet je hem dan uitzetteb?
 
Speciaal draad of ken er gewoon een normale bout in? En trek je de stekker zo loopt zonder dat ie foutcodes geeft of Moet je hem dan uitzetteb?


Speciaal draad, er zijn dus ook speciale boutjes.

Stekker kan afgedopt worden met een loos stekkertje. Je kan hem ook softwarematig uitzetten. Dop je hem niet af dan gaat er een lampje branden.
 
Speciaal draad, er zijn dus ook speciale boutjes.

Stekker kan afgedopt worden met een loos stekkertje. Je kan hem ook softwarematig uitzetten. Dop je hem niet af dan gaat er een lampje branden.

"loos" als zijnde plugje met weerstandjes
 
Rand mijn Duits is niet zo goed maaar ik heb nu een 2014 maar op me 2009 had ik een km filter met de stack van dit volgens mij t zelfde idee
 
Halloo wij zijn lekker aan het rijden in de eifel/moezel/zwarte woud.
De km teller staat nu op ongeveer 2000km en we zijn pas 1 week en 1 dag onderweg :]




En de pijn in m'n reet valt mee, ik had erger verwacht :P
 
Laatst bewerkt:
jaja eindelijk is het zover. na lang mee lezen en wat vraagjes stellen heb ik vorige week zaterdag een ktm smc r op gehaald *O*
laat ik me dan maar ook eerst even voorstellen. Mijn naam is peter ben 19 jaar en kom uit omgeving amsterdam. Zaterdag de ktm op gehaald en man man man wat ben ik blij haha. mag er officieel pas over een maand op rijden dan ben ik 20 en heb ik 2 jaar me rijbewijs. heb er wel even een rondje op gereden kon de verleiding namelijk niet weerstaan. mijn vorige motor suzuki drz440 is maar een klein poesje vergeleken met dit beest :9~

de motor heeft 5800km gelopen is volledig origineel op de akra demper en akra mapping na.

Foto's:
full

full



grote bus van me werk kunnen lenen waar in de ktm mooi kon worden vast gezet
full


groeten peter :]

edit: grotere foto's geupload
 
Laatst bewerkt:
Welkom peter
Mooie ding, akra hangt er netjes onder zeg

Wel ff knippers achter monteren he
 
@ Robert, mooi beladen SMC, nog een goede vakantie hoop dat jullie t weer goed houden

@ Peter welkom, valt niet mee om hem te laten staan heb het zelf ook gehad ivm wachten op kenteken :/

@ Neliz de RU-1750 is een K&N Filter en dat andere gaat over het verlengen van de buis (wat hij nu niet heeft gedaan) waardoor weer de accu moet worden verplaatst (net als bij EVO2 en het KN RX filter) waardoor er geen handschoenen vak gemaakt kan worden. Iets in die regio ;)
 
Laatst bewerkt:
jaja eindelijk is het zover. na lang mee lezen en wat vraagjes stellen heb ik vorige week zaterdag een ktm smc r op gehaald *O*

Gefeliciteerd ga je veel lol mee hebben! Investeer wel in een goed slot (ergens aan vast zetten) want ze zijn erg in trek bij de dievengilde :r
 
Pod Filter op de 2014.. iemand hem er al op of ben
....
 
Halloo wij zijn lekker aan het rijden in de eifel/moezel/zwarte woud.
De km teller staat nu op ongeveer 2000km en we zijn pas 1 week en 1 dag onderweg :]

[~[url="http://i910.photobucket.com/albums/ac301/robertderu/BF2C43FD-15CC-4448-A947-DC6EEACAE58A_zpshmkdzwyy.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i910.photobucket.com/albums/ac301/robertderu/EAC93B16-2CF7-474A-A346-10113906C070_zpsxxluqqub.jpg"]afbeelding~][/URL]

En de pijn in m'n reet valt mee, ik had erger verwacht :P

Fijne foto's!
 
jaja eindelijk is het zover. na lang mee lezen en wat vraagjes stellen heb ik vorige week zaterdag een ktm smc r op gehaald *O*
laat ik me dan maar ook eerst even voorstellen. Mijn naam is peter ben 19 jaar en kom uit omgeving amsterdam. Zaterdag de ktm op gehaald en man man man wat ben ik blij haha. mag er officieel pas over een maand op rijden dan ben ik 20 en heb ik 2 jaar me rijbewijs. heb er wel even een rondje op gereden kon de verleiding namelijk niet weerstaan. mijn vorige motor suzuki drz440 is maar een klein poesje vergeleken met dit beest :9~

de motor heeft 5800km gelopen is volledig origineel op de akra demper en akra mapping na.

Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]


grote bus van me werk kunnen lenen waar in de ktm mooi kon worden vast gezet
[afbeelding]

groeten peter :]

edit: grotere foto's geupload

Gefeliciteerd en welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan