kopen of niet honda cr 125 bouwjaar 1986?

Of als je ergens op het land kan rijden,iets als een TTR 125.
Dat is geen pure crosser,maar zeer betrouwbaar,weinig onderhoud nodig en vrij stil,dus niet te snel klachten over lawaai als je ergens op het land kan rijden.
Als je dan wat beter kan rijden kun je altijd nog een echte crosser kopen.
 
Of als je ergens op het land kan rijden,iets als een TTR 125.
Dat is geen pure crosser,maar zeer betrouwbaar,weinig onderhoud nodig en vrij stil,dus niet te snel klachten over lawaai als je ergens op het land kan rijden.
Als je dan wat beter kan rijden kun je altijd nog een echte crosser kopen.
Ook geen gek idee idd!
 
Wat ook weinig gezeik is is wat elektrisch, zoals een Surron oid. KTM Freeride E is ook leuk voor de beginner op het bouwland.
Die laatste kun je ook rijden bij verschillende elektrocross parken, dus kun je voelen of het wat is.

Komen er steeds meer van en gewoon betrouwbaarder dan benzine crossers. Wel wat duurder in aanschaf tot op heden.

Ook relatief betrouwbaar en makkelijk te rijden zijn de KTM Freeride 250 2T of 350 4T, wel het cross gevoel, niet de achterlijke power.
Zijn geen echte crossers, dus op de baan ben je wat sneller aan de limiet, wel relatief goedkoop en makkelijk rijden.
 
Plaatje voor de inspiratie! Mn neefje op zijn 125 Honda van 2007. Er valt nog heel veel te leren, maar hij heeft er veel lol van. En daar gaat het om!

Bekijk bijlage 2079290

Of als je ergens op het land kan rijden,iets als een TTR 125.
Dat is geen pure crosser,maar zeer betrouwbaar,weinig onderhoud nodig en vrij stil,dus niet te snel klachten over lawaai als je ergens op het land kan rijden.
Als je dan wat beter kan rijden kun je altijd nog een echte crosser kopen.
aah oke dankuwel dan gaa ik daar oor kijken op het internet
 
Wat ook weinig gezeik is is wat elektrisch, zoals een Surron oid. KTM Freeride E is ook leuk voor de beginner op het bouwland.
Die laatste kun je ook rijden bij verschillende elektrocross parken, dus kun je voelen of het wat is.

Komen er steeds meer van en gewoon betrouwbaarder dan benzine crossers. Wel wat duurder in aanschaf tot op heden.

Ook relatief betrouwbaar en makkelijk te rijden zijn de KTM Freeride 250 2T of 350 4T, wel het cross gevoel, niet de achterlijke power.
Zijn geen echte crossers, dus op de baan ben je wat sneller aan de limiet, wel relatief goedkoop en makkelijk rijden.
aah oké wat lijkt u het slimste de 250 2 takt of 350 4 takt ?
 
goedemiddag iedereen,Ik wil mijn eerste crosser halen een honda cr 125 bouwjaar 1986. Nu het probleem is dat ik niet veel hiervan ken en daarom heb ik een vraag voor jullie. De eigenaar zegt dat hij perfect in orden is en dat hij super goed werkt en alles top er aan is, hij is ook pas gereviseerd. De man vraagt hier 3000euro voor is dit te veel of is dit normaal?
Al vast heel erg bedankt!!
hieronder zet ik een foto neerBekijk bijlage 2074989
Deze motor is een verzamelaarsobject en daar is de prijsstelling ook naar. Er zijn genoeg jongere crossers te vinden voor een schappelijkere prijs en betere beschikbaarheid van onderdelen.
 
aah oké wat lijkt u het slimste de 250 2 takt of 350 4 takt ?
Ik ben zelf een 2T man dus ik zou zeggen de 2T.
Dat kan ook minder duur uit de klauwen lopen gezien er in de cilinderkop gewoon veel minder mis kan gaan.

Onthoud wel dat dit maar een gateway drug is. Als je serieus door begint te rijden op de crossbaan ben je er snel op uitgekeken, maar om zo af en toe wat mee te spelen en het te leren is het prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan