lennehonda
Rookie
- 2 dec 2024
- 21
- 5
Hoe handig ben je zelf?dus julie zeggen niet kopen ?
Ik zeg helemaal niets. Wat wil je er mee doen? Wil je zelf sleutelen? Heb je gereedschap en inzicht? Wat vind je zelf als je wat verder rond kijkt?dus julie zeggen niet kopen ?
Ja zelf niet super handigHoe handig ben je zelf?
ja ik wil der zelf wel proberen aan te sleutelen maar onderdelen hier voor zijn moeilijk te vinden en of duur dus slim is het niet denk ik,Ik zeg helemaal niets. Wat wil je er mee doen? Wil je zelf sleutelen? Heb je gereedschap en inzicht? Wat vind je zelf als je wat verder rond kijkt?
Dan zou ik je aanraden iets te kopen waar je aan kan leren sleutelen waar onderdelen wel makkelijk voor te krijgen zijn.ja ik wil der zelf wel proberen aan te sleutelen maar onderdelen hier voor zijn moeilijk te vinden en of duur dus slim is het niet denk ik,
aaahh oke maar een moderne crosser waar moet ik dan bij opletten eigelijk ?Als je niet speciek in 40 jaar oude Honda crossers geinteresseerd bent zou ik wat anders zoeken. Voor hetzelfde geld koop je veel modernere crossers.
aaah oke ja dan zoek ik naar zo iets heel erg bedanktDan zou ik je aanraden iets te kopen waar je aan kan leren sleutelen waar onderdelen wel makkelijk voor te krijgen zijn.
aaah oke heel erg bedanktJe geeft zelf al het antwoord,
Kijk of je een 4takt 250 kan vinden..
Zijn er meer van.
Meer onderdelen,
Meer kennis (hier)
Etc
Die bonnetjes bewaar ik zelden met m'n crossers/enduro's.Neem iemand mee die er verstand van heeft, anders zou ik het je niet aanraden.
Als verkoper hem gereviseerd heeft, dan zal hij ook documentatie aan moeten kunnen leveren. Bonnetjes van onderdelen, of bewerkingen. Of als hij het uitbesteed heeft van het revisie bedrijf. Zonder documentatie geloof ik nergens in.
Ja, iedereen z'n eigen uiteindelijk. Voor mij persoonlijk heeft het meerwaarde als iemand de administratie bij houd, dat geeft aan hoe iemand werkt en het spul onderhoud. Een motor zonder bonnetjes kan evengoed onderhouden zijn als een zonder bonnetjes, alleen geloof ik bonnetjes en blauwe ogen niet.Die bonnetjes bewaar ik zelden met m'n crossers/enduro's.
Bij straatmotoren is revisie een heel ding, bij dit soort crossers een jaarlijks terugkerend iets, niet veel bijzonders aan dus.
Klopt, maar die bonnetjes zeggen ook weinig bij cross. Mooie facturen van zuiger, bigend, pakkingset, lagers enz had ik er op een gegeven moment 3 van liggen van dat jaar.Ja, iedereen z'n eigen uiteindelijk. Voor mij persoonlijk heeft het meerwaarde als iemand de administratie bij houd, dat geeft aan hoe iemand werkt en het spul onderhoud. Een motor zonder bonnetjes kan evengoed onderhouden zijn als een zonder bonnetjes, alleen geloof ik bonnetjes en blauwe ogen niet.