Klucky pucks

-46-

Die hard MF'er
14 nov 2009
558
0
Utrecht
Goedemorgen!

Ik ben op zoek naar een paar kneesliders die wat langer mee gaan dan de originele op mijn ixs pak en ik kwam de zogenaamde Klucky Pucks tegen. Die zouden het een stuk langer vol moeten houden.

splash-kluckypucks.jpg


De site van de Nederlandse dealer is echter down, bij een bestelling op woodcraft zijn de verzendkosten torenhoog en via ebay hetzelfde verhaal. Iemand een idee of ze ergens anders in NL te bestellen zijn?

Groeten!
 
en je rijstijl aanpassen???
i ken er die enkele seizoenen NBC races rijden met dezelfde sliders, maar die tikken, en trekken hun been terug in.

aan de andere kant ken ik er ook die na de trainingen hun sliders kunnen wisselen...
 
Rijstijl aanpassen probeer ik maar dat neemt niet weg dat ik nieuwe sliders nodig heb, de huidige zijn wel op namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Zo erg is het toch niet als je iedere bocht met de sliders tegen het asfalt schuurt? Wat vonken erbij creëert het effect hè ;)
 
Ik ben de mening toebedeeld dat de -46- enorm goed kan rijden. Hij krijgt namelijk zijn knie tegen het asfalt. Hou je ook signeersessies, ik wil namelijk mijn onaangeroerde sliders laten signeren.

:}
 
Sterker nog, ben ik zo'n goeie bui dat ik m'n sliders wel tegen de jouwe wil ruilen!
 
Ik ben de mening toebedeeld dat de -46- enorm goed kan rijden. Hij krijgt namelijk zijn knie tegen het asfalt. Hou je ook signeersessies, ik wil namelijk mijn onaangeroerde sliders laten signeren.

:}



Zonder afgesleten knieschuivers stel je vandaag de dag ook niks meer voor, blijkbaar.

Ik heb het een tijdje met deze: metaalvijl - Google zoeken gedaan, maar de laatste tijd gebruik ik dit: Kennisgeving voor omleiding


:+
 
Sterker nog, ben ik zo'n goeie bui dat ik m'n sliders wel tegen de jouwe wil ruilen!
Dat heb ik jaren geleden ook gedaan, mijn maagdelijke sliders geruild tegen de flink gebruikte van een club genoot (tevens cup-racer) *D


Win-win situatie, voor mij omdat zo'n gebruikte er toch veel beter uit ziet dan een nieuwe en voor hem omdat hij lekker met de knie over het circuitasfalt kon schuren :)
 
waarom neem je niet een paar nieuwe sliders, slijpt ze vlak en lijmt er op maat gesneden rvs-platen op? Deden we vroeger altijd.
 
Want rvs slijt niet? Of is bestendig tegen schuren?

Ook lijkt me het een gevaar als hij half los laat. Of compleet los En ergens op de baan ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan