kilometerstand

Gsxr750K2

Rookie
21 jun 2008
21
0
Leek
Hallo,

Heb een vraagje over een v-strom die ik kan kopen het is namelijk een ingevoerde motor en deze geeft de snelheid in miles aan de kleine cijfers zijn dan in km. Nu is mijn vraag hoe zit het dan met de km stand is deze dan nog in miles of in kilometers of kan je dat veranderen bij het invoeren en dat ze dit dan in kilometers zetten


Mvg Rene
 
Als de motor uit Engeland komt ook even de koplamp checken ivm ander lichtbeeld omdat ze daar aan de andere kant van de weg rijden.
 
Ik weet niet hoe het zit met dit specifieke model, maar motoren met een digitale teller hebben soms de mogelijkheid om in de boardcomputer te switchen tussen km's en mijlen. Eventueel door tussenkomst van de dealer met de laptop.

Als dit een analoge is kan dat natuurlijk sowieso niet.
 
Het is wel een digitale teller maar je kan niet zien of het mijlen of kilometers zijn natuurlijk dat staat er niet achter
 
iedereen weet dat 1mile 1.604 km is, het rdw vraagt extra geld als de motor nog geen 6000 km heeft gelopen.
hoe met het 1 en ander wil registreren zou ik echt even navragen bij het RDW, hoewel je daar misschien ook wel verschillende antwoorden van verschillende mensen kan krijgen.
het jeukt hun niet hoeveel dat ding gelopen heeft, afgezien van die 6000 km wat hun geld oplevert.

leuk dat het veranderen van de km stand op de motor officieel niet meer mag, maar het word wat waziger als de motor is ingevoerd en er een andere teller word gemonteerd.

correct me if i am wrong :)
 
@lepenszeur de motor is al ingevoerd in 2013 dus ik heb ook geen idee hoe dat gaat
Heb besloten om van de koop af te zien omdat verkoper meldt dat motor 39000km heeft gelopen maar er staat 29000 mijl op de teller dit is naar mijn weten 46000 kilometer dus mijn vertrouwen is weg maar dat is mijn gevoel.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan