40 kW powerrr
MF veteraan
- 21 sep 2010
- 1.612
- 376
Graag deel ik met jullie mijn keuzestress en hoor graag jullie mening, teneinde de mijne fijn te slijpen.
Mijn Silverwing 400 (2008) rijd ik sinds 2010, zo'n 4500 km/ jaar in weer en wind.
Voordelen: goede bescherming tegen de elementen, relatief sterke 2-pitter in het frame, grote bagagecapaciteit (incl. topkoffer 100 l.), gesloten aandrijving, betrouwbaar.
Nadelen: passieve zithouding, hoog toerental op de snelweg, gezapige rijeigenschappen.
Wat zoek ik:
- meer actieve zithouding;
- twin blok in frame;
- bagageruimte;
- weersbescherming;
- betrouwbaar;
- max € 7000 (uitgaande van € 2000 inruil).
Om met de afvallers te beginnen:
- geen BMW C650 (wegens wisselende betrouwbaarheid);
- geen AK 550 (idem);
- geen SRV 850 (idem);
- geen Maxsym 600 (passieve zithouding).
Mijn short list:
- Integra 750 (+ zithouding, rijeigenschappen; - bagage, open ketting)
- X-ADV 750 (+ zithouding, rijeigenschappen, looks; - kleine tank, erg hoge zit, bagage, open ketting);
- T-max 500/530 (+ zithouding, rijeigenschappen, gesloten aandrijving; - bagage, verbruik);
- Burgman 650 facelift (+ bagage, bescherming, gesloten aandrijving; - zithouding, verbruik);
- X-max 400 (+ bagage, bescherming, gesloten aandrijving, looks; - topsnelheid, motorblok aan de swingarm);
- Burgman 400 facelift (bescherming, gesloten aandrijving; - topsnelheid, zithouding, bagageruimte, motorblok aan de swingarm);
Zie ik afwegingen over het hoofd? Zie ik gegadigden over het hoofd? Waar zouden jullie voor gaan?
Mijn Silverwing 400 (2008) rijd ik sinds 2010, zo'n 4500 km/ jaar in weer en wind.
Voordelen: goede bescherming tegen de elementen, relatief sterke 2-pitter in het frame, grote bagagecapaciteit (incl. topkoffer 100 l.), gesloten aandrijving, betrouwbaar.
Nadelen: passieve zithouding, hoog toerental op de snelweg, gezapige rijeigenschappen.
Wat zoek ik:
- meer actieve zithouding;
- twin blok in frame;
- bagageruimte;
- weersbescherming;
- betrouwbaar;
- max € 7000 (uitgaande van € 2000 inruil).
Om met de afvallers te beginnen:
- geen BMW C650 (wegens wisselende betrouwbaarheid);
- geen AK 550 (idem);
- geen SRV 850 (idem);
- geen Maxsym 600 (passieve zithouding).
Mijn short list:
- Integra 750 (+ zithouding, rijeigenschappen; - bagage, open ketting)
- X-ADV 750 (+ zithouding, rijeigenschappen, looks; - kleine tank, erg hoge zit, bagage, open ketting);
- T-max 500/530 (+ zithouding, rijeigenschappen, gesloten aandrijving; - bagage, verbruik);
- Burgman 650 facelift (+ bagage, bescherming, gesloten aandrijving; - zithouding, verbruik);
- X-max 400 (+ bagage, bescherming, gesloten aandrijving, looks; - topsnelheid, motorblok aan de swingarm);
- Burgman 400 facelift (bescherming, gesloten aandrijving; - topsnelheid, zithouding, bagageruimte, motorblok aan de swingarm);
Zie ik afwegingen over het hoofd? Zie ik gegadigden over het hoofd? Waar zouden jullie voor gaan?
Laatst bewerkt: