Kawasaki zx6r ninja 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

bultie

MF veteraan
17 sep 2002
9.440
4.435
amsterdam
Te koop, mooie en goed dealer-onderhouden zx6r uit 2003

Donker ruitje (ermax)
Alarm (datatool)
sport uitlaat (remus)
nette undertray (ermax)
Datatagged

12000 km's op de teller!!

full



Vraagprijs is op dit moment Eur 6800,-
 
Laatst bewerkt:
nieuwjaar nieuwe kansen.. geen miljonair geworden dus hoop nog steeds motor te verkopen.. iemand die wel gewonnen heeft en nu wel intresse heeft? :)
 
nieuwjaar nieuwe kansen.. geen miljonair geworden dus hoop nog steeds motor te verkopen.. iemand die wel gewonnen heeft en nu wel intresse heeft? :)

Stel dat ik nu miljonair ben geworden, wat is het dat je denkt dat ik dan een tweedehands zx-6r met 11.000 km zou kopen, en niet een gloednieuwe zx-10r met 0 km? ;)

Maar goed, voor mensen die een paar ruggen gewonnen hebben is jouw motor nu zeker een interessante optie geworden natuurlijk. :)

Succes met de verkoop! :Y Kick!

:W
 
Stel dat ik nu miljonair ben geworden, wat is het dat je denkt dat ik dan een tweedehands zx-6r met 11.000 km zou kopen, en niet een gloednieuwe zx-10r met 0 km? ;)

mee eens.. :)

Maar goed, voor mensen die een paar ruggen gewonnen hebben is jouw motor nu zeker een interessante optie geworden natuurlijk. :)

Succes met de verkoop! :Y Kick!

:W

was mijn gedacht ook ja.. es kijken hoe het gaat lopen ..
 
pff.. zelf MF OMA wil hem niet hebben..
paar km's gereden nog.. prijs tikkie omlaag..
 
tering.. geile fiets :)

ben helaas van plan iets minder extreme motorzit aan te schaffen, geloof dat jouw optie net ff standje extremer is dan mijn huidige ;)

maar kom gerust nog even langs als je de jouwe kwijt bent...
 
Lekkere fiets!

Na dit model is er geen zx6r meer geweest die er zo :9~ uit ziet! Ervoor trouwens ook niet!

Moet wel lukken met die verkoop dacht ik zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan