Kawasaki ZX10R 2004

Prijs aangepast!! Slechts 7600 euro!

superkleurtje.
waarom heb je eigenlijk 2 verschillende merkbanden...?

Achter was op, en er is een ex-circuit bandje op gegaan. (een nette :) )

Nog een kickie ;)

Hele nette bike, vooral voor deze prijs...

Ik ben echter al voorzien van iets moois.. Maar ik weet zeker dat je hier iemand mee blij kan maken :)

Stuur me ff een mailtje met de specs en wat je van plan was bij te betalen, misschien komen we er uit.

Ok daar komen we dus niet uit blijkbaar.
Inruil schiet voor mij niet op, aangezien ik qua ruimte van die motor gewoon af moet nu.

Als ik hem in zou ruilen voor iets, dan doe ik hem toch gelijk weer de verkoop in.... dus tenzij dat voor mij gunstig geprijsd is, ruil ik hem liever niet in.

Bieden staat gewoon vrij hoor, over de prijs valt heus wel te praten.
Kan me toch niet voorstellen dat er niet iemand zo'n geweldig apparaat wilt hebben.

Hallo kijk eens in wat voor staat dat ding is man, lijkt dat op een schade fiets ofzo ? Ding is helemaal perfect! Geen schadebak!!!!!!

Thnx :)

Ik was eigenlijk zelf ook nooit zo van de niet-groene kawa's.... maar deze kleur blauw is echt ontzettend mooi. Niet zo licht of vaag als ik me had voorgesteld iig.
Vandaar dat ik deze kocht :P
Jammer dat er tot nu toe geen interesse in is (behalve mensen die in willen ruilen dan, maar dat schiet niet op voor mij)

Ik kan je er ook niet vanaf helpen, sorry ;)

Ok jongens, hij moet weg nu.

6999,- euro

Dat is echt veel minder dan ik in 1e instantie in gedachte had, maar het is ff niet anders.

Als hij nu niet weg gaat snap ik er niks meer van.. :o

Komop mensen.. mooie fiets! Of is hij TE snel? :+

Laatst bewerkt:
POTVerdorieH!

Wat een geilEUh fiets!

Mooie prijs! Mooie km stand! Mooiste model ooit van de ZX-10r!!

Alleen beetje jammer van de kleur maargoed...

Als ik het geld had... Had ik zo een gekocht. Een groene weliswaar. ;)

KICKJEH

Pff.... prijs nou nog niet goed ? Waarom wordt er niet gereageerd ?

Goedkoper kan ik hem niet maken hoor ;( dit doet echt pijn.

Pff.... prijs nou nog niet goed ? Waarom wordt er niet gereageerd ?

Goedkoper kan ik hem niet maken hoor ;( dit doet echt pijn.

Kom kom kerel...het lukt je vast wel, geeft het de tijd, en als het niet wilt lukken...maak je hem per week goedkoper...

Goedkoper KAN je hem natuurlijk altijd maken! Ik vrees alleen dat je dan nog meer pijn krijgt.

:+

Oke ik geef toe...dit was gewoon een verkapt kickje. :j

Terug
Bovenaan Onderaan