Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor functie heeft deze uitlaat houder
Precies dat. Voetsteunen eraf, uitlaatsteun er voor terug. vind ik mooier en heb toch nooit iemand achterop.Wat voor functie heeft deze uitlaat houder
(meer naked ?) Ik zie dat de passagier voetstuk weg is.
Al vaker gehoord dat het blok met een krik ondersteund moet worden bij het loshalen van bouten voor het plaatsen van beugels..Vandaag langs me dealer motor achterlaten (middenbok, haakse ventielen), verrassing er was open dag en mensen konden testritten maken. Een bakkie gedaan met andere motor lui.
Heb gisteren een aftermarket engine guard half gemonteerd, vond het niet mooi en gelijk geretourneerd. Waarom het gaat is, ik had 2 m10 bouten losgemaakt (zie foto rood omcirkeld). Ik kreeg die dingen met geen mogelijkheid terug geschroefd. Op de een of andere manier is er een 1/2 - 1,5 mm verschoven of zo. Dat is waarschijnlijk de oorzaak. Voor de zekerheid Tijdelijk 2 x m8 bout en moer er op gezet.
Gelukkig zei mijn dealer dat alles in orde zou komen. Is er iemand van de forum die weet wat de oorzaak is en hoe je die bout in de toekomst zonder prob. er in krijg geschroeft.
Eerlijkheidshalve bij Honda’s had ik nooit van die makkelijke zotte problemen. Onderhoud deed ik altijd zelf. Bij deze Kawa moet je voor de luchtfilter de hele tank en zo demonteren. Dat is Ff wennen voor mij.
Ik denk dat het iets van dien aard is, want als het m10 schroefdraad aldaar iets verschoven is, enige optie zoals je al zegt blok iets opkrikken en hopen dat het schroefgat weer goed recht staat. Afijn omdat de fiets sowieso naar de dealer ging, die zou het in orde maken. Ik zal het hem wel er naar vragen. Trouwens tegenwoordig hebben we niet eens een krik in de auto…Al vaker gehoord dat het blok met een krik ondersteund moet worden bij het loshalen van bouten voor het plaatsen van beugels..
ik had ze ook en hoewel ik ze op geen enkel foutje heb kunnen betrappen vind ik de Metzeler M9rr (en hiervoor de M7rr) op de een of andere manier fijner en met meer vertrouwen sturen. zit 99% tussen de oren, maar uiteindelijk is het kiezen van banden sowieso grotendeels een gevoelens/ vertrouwens kwestieZijn er hier Z900 RS rijders die met de Dunlop SportSmart Mk3 rijden? Hoe bevalt dat?
Ik heb tot nog toe altijd SportSmarts op m'n motoren gehad en dat beviel heel goed. Ik wil ze ook graag op de Kawa en hoor graag de ervaringen!