Kawasaki Z900RS

Ik zou eerst eens kijken of je de zwarte kan bestellen via de dealer. Wellicht een snellere en mooiere oplossing. Kan me niet voorstellen dat die paneeltjes de wereld kosten.
Ik ben ze niet tegengekomen. Heb ze wel bij AE gezien iets van € 75,- € 90,-. Maar deze dingen komen voor mij kitcherig over (van carbon fiber). Er zullen vast mensen zijn die dat mooi vinden. Ik heb ze liever naturel mat zwart. Misschien doe ik nog op zwart geverfde delen, blanke matte lak eroverheen.
 
Ja da zou kunnen. Gisteren geëxperimenteerd op de kleine aarde schep van m’n vrouw (😼)… aardig gelukt, nu heb ik de zijdeksel in de primer gezet…. Na 2 uur 1e laag zwart, bij de 2e laag zal het wel goed komen.
Voor wie geïnteresseerd is naar het resultaat….
 

Bijlagen

  • IMG_0971.jpeg
    IMG_0971.jpeg
    547,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0970.jpeg
    IMG_0970.jpeg
    632,9 KB · Weergaven: 0
Goededag , mijn gsxr 1000 na jaren ingeruild voor een blauwe z900 rs.
Heeft nu nog geen “ windscherm” maar zie deze optie op foto. Mooier of zonde ? 😉

En die reflector aan de zijkant (?) aan weerszijde moet er gelijk af. Iemand dat al gedaan ? Moet alles uit elkaar ?
 

Bijlagen

  • IMG_0651.png
    IMG_0651.png
    570,9 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Goededag , mijn gsxr 1000 na jaren ingeruild voor een blauwe z900 rs.
Heeft nu nog geen “ windscherm” maar zie deze optie op foto. Mooier of zonde ? 😉

En die reflector aan de zijkant (?) aan weerszijde moet er gelijk af. Iemand dat al gedaan ? Moet alles uit elkaar ?
Windschermpje doet mij te veel denken aan een Ducati Monster.....
Reflector? Geen idee, heb helaas geen RS, maar als dan zou ik ze zeker elimineren om in Kawa termen te blijven....
 
Kun je er gewoon afhalen (boutje, moertje). Het beugeltje daarachter heb ik laten zitten voor eventuele bagage + daarvoor moet er wel meer uit elkaar om erbij te kunnen.
 
Hoeveel wil je er af hebben? De reflectoren haal je er gemakkelijk af. Als je ook het hekwerk van bevestiging en bagagehaken eraf wilt hebben, kan je net zo goed gelijk een tailtidy monteren… dan ben je gelijk de taartschep van een kentekenplaathouder kwijt.

Enneh, dat schermpje…. Niet mijn smaak. Tis een naked :Y
 
  • Eens
Waarderingen: S.D
Iemand nog een tip waar ik een zwarte radiator cover / beschermer kan bestellen niet zijnde in China ..? Vreemd dat de radiator die bevestiging punten heeft waar niks op zit
 
Iemand nog een tip waar ik een zwarte radiator cover / beschermer kan bestellen niet zijnde in China ..? Vreemd dat de radiator die bevestiging punten heeft waar niks op zit
De covers aan de zijkant? De dealer even bellen en vragen of die van de SE los zijn te bestellen (en wat ze kosten).

Die bevestigingspunten zijn voor een radiateurbeschermer. (zie de kawa site).
 
kan zijn dat de originele taartschep dan niet meer goed past. Je kan ook de beugeltjes van de reflectoren eraf slijpen, dan blijven de bagagehaken intact (die zijn namelijk best handig... ik mis die wel).
Die taartschep gaat er ook af. Ben aan t rondneuzen voor een korte houder waarop de originele knipperlichten kunnen
 
3 dingen totaal die voor mij onder de noemer “ bijzonder “ vallen. Lege bevestigingen / gaten
 

Bijlagen

  • IMG_0700.jpeg
    IMG_0700.jpeg
    310 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0699.jpeg
    IMG_0699.jpeg
    245,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0698.jpeg
    IMG_0698.jpeg
    298,1 KB · Weergaven: 0
Die onder de voetsteunen zijn niet "bijzonder". Is t.b.v. montage center stand.

Die van de radiator zou je kunnen zeggen dat het voor een radiator guard is.... maar dat zou fraaier moeten kunnen. Niet vergeten dat hij natuurlijk onderdelen deelt met de normale Z900.

De derde... geen idee 8)7Bescherming sensor maybe?
 
Laatst bewerkt:
Ja maar... dan ben ik niet meer uniek ;)

Valt het monteren van de tail tidy onder "leuk klusje" of is het gepriegel (ben redelijk handig)?

Heeft er misschien iemand een foto van zijn evotech tail tidy? Ben benieuwd hoe het icm de kentekenplaat uit komt.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar... dan ben ik niet meer uniek ;)

Valt het monteren van de tail tidy onder "leuk klusje" of is het gepriegel (ben redelijk handig)?

Heeft er misschien iemand een foto van zijn evotech tail tidy? Ben benieuwd hoe het icm de kentekenplaat uit komt.

Is goed te doen :Y

Ik heb wel een foto, zal morgen even zoeken voor je.
 
  • Leuk
Waarderingen: S.D
Terug
Bovenaan Onderaan