Kawasaki Z800E: Schade na ongeval?

CrimsonGuard

MF'er
20 aug 2015
33
0
Groningen
Ik ben afgelopen woensdag met mijn Z800e uit 2013 onderuitgegaan en heb daarbij wat schade opgelopen. Ik gleed van asfalt de berm in en de motor is in het gras blijven hangen (op 1 meter van de slootkant dus dat scheelde een hoop gedoe). De belly pan, spiegels en het ruitje waren kapot, maar verder liep de motor nog prima en kon ik er op terug naar huis rijden. Na het schoonmaken vielen me twee dingen op waarvan ik niet zeker weet of het wel in orde is, maar ik heb te weinig technische kennis om dit te kunnen beoordelen, misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen?

Het gaat om de volgende twee dingen:

Het ronde element in het midden van de foto lijkt wat scheef te staan en geeft wat mee als ik er tegen duw.

6eps2auaeav.jpg



De slangetjes bij de standaard (vooral de lichte methet afsluitkapje er op) lijken erg laag te zitten en ik kan me niet herinneren dat dit eerder ook zo was. Ik heb ook geen idee waar ze voor zijn :P

3u9eahk.jpg



Gaan deze twee dingen mij problemen opleveren en raden jullie me aan hier bij een garage naar te laten kijken, of verbeeld ik het mij maar en is dat weggegooid geld?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit begrepen waarvoor er in de handleiding die bij een nieuwe motor komt zo uitgebreid wordt uitgelegd hoe de motor werkt en waar alle bedieningsknoppen zitten.
Nu weet ik het :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan