Vorig jaar bij de Rusty Gold Swap + Meet de Kawasak Z750 van BeTon gezien en ik was er helemaal gek op, spaakwielen, 2-cilinder, kickstarter en een blauw kenteken.
Die wil ik ook!!!
Maar ze worden zeer sporadisch aangeboden en als ze er staan dan zijn ze goed aan de prijs. In de tussentijd stonden ze te koop als ik het geld niet had en als ik het wel had stonden ze weer niet te koop
Tot dit weekend, zondagavond een mailtje dat iemand er één te koop had staan in project-stand en een 2e in losse onderdelen zonder frame. Mooie prijs dus die was van mij!! Maandag alles telefonisch geregeld en vandaag nog wat foto's ontvangen van wat ik nu eigenlijk gekocht had (de prijs was dusdanig laag dat het snel geregeld moest worden en ik kan niet op korte termijn even naar de motor rijden).
Maar morgen rond 16:00 worden ze geleverd en kan ik aan de slag (met sparen )
Even een foto-dump van de foto's die ik kreeg van de verkoper:
- goed licht: Ik rijd 5 dagen in de week door de polder naar mijn werk en als ik de motor pak heb ik goed/veel licht nodig. Niet alleen om gezien te worden maar voornamelijk om zelf te zien! Zoran heeft me een keer gewezen op Baja Design koplampen, erg gaaf en groot maar ook prijzig.
- comfortabel & klassiek ogend zadel: Als ik hem elke dag naar mijn werk pak is dat 500+ km per week en ik wil er ook mee om foto-trips te maken naar het buitenland en de bergen in. Een lekker zadel is dus zeker gewenst, geen dun plankje maar een dik goed zadel.
- stuur: clip-ons is mooi, maar ik ga liever voor een cross/dirt-tracker achtige stijl dus het wordt een hoog stuur. Welke weet ik nog niet, dat zie ik tzt wel.
- Het huidige blok ga ik nalopen en met een laag budget draaiend krijgen na wat onderhoud. Het 2e blok wat ik erbij krijg gaat dan volgende winter of volgend jaar geheel uit elkaar om hem te restaureren.
- Banden: Beetje ruige look, enduro-achtig maar wel voornamelijk voor asfalt
- Extra: er moet een demontabel rek komen op de achterkant voor tassen voor vakantie en mogelijkheden om mijn statieven en camera-spullen mee te nemen zodat ik op de motor op pad kan voor een fotoshoot!
De rest moet ik nog met de tijd bekijken, eerst maar weer even doorsparen want het spaargeld is voor nu even op
Die wil ik ook!!!
Maar ze worden zeer sporadisch aangeboden en als ze er staan dan zijn ze goed aan de prijs. In de tussentijd stonden ze te koop als ik het geld niet had en als ik het wel had stonden ze weer niet te koop
Tot dit weekend, zondagavond een mailtje dat iemand er één te koop had staan in project-stand en een 2e in losse onderdelen zonder frame. Mooie prijs dus die was van mij!! Maandag alles telefonisch geregeld en vandaag nog wat foto's ontvangen van wat ik nu eigenlijk gekocht had (de prijs was dusdanig laag dat het snel geregeld moest worden en ik kan niet op korte termijn even naar de motor rijden).
Maar morgen rond 16:00 worden ze geleverd en kan ik aan de slag (met sparen )
Even een foto-dump van de foto's die ik kreeg van de verkoper:
Wat moet het gaan worden:
- goed licht: Ik rijd 5 dagen in de week door de polder naar mijn werk en als ik de motor pak heb ik goed/veel licht nodig. Niet alleen om gezien te worden maar voornamelijk om zelf te zien! Zoran heeft me een keer gewezen op Baja Design koplampen, erg gaaf en groot maar ook prijzig.
- comfortabel & klassiek ogend zadel: Als ik hem elke dag naar mijn werk pak is dat 500+ km per week en ik wil er ook mee om foto-trips te maken naar het buitenland en de bergen in. Een lekker zadel is dus zeker gewenst, geen dun plankje maar een dik goed zadel.
- stuur: clip-ons is mooi, maar ik ga liever voor een cross/dirt-tracker achtige stijl dus het wordt een hoog stuur. Welke weet ik nog niet, dat zie ik tzt wel.
- Het huidige blok ga ik nalopen en met een laag budget draaiend krijgen na wat onderhoud. Het 2e blok wat ik erbij krijg gaat dan volgende winter of volgend jaar geheel uit elkaar om hem te restaureren.
- Banden: Beetje ruige look, enduro-achtig maar wel voornamelijk voor asfalt
- Extra: er moet een demontabel rek komen op de achterkant voor tassen voor vakantie en mogelijkheden om mijn statieven en camera-spullen mee te nemen zodat ik op de motor op pad kan voor een fotoshoot!
De rest moet ik nog met de tijd bekijken, eerst maar weer even doorsparen want het spaargeld is voor nu even op
Nog wat inspiratie-plaatjes: