Kawasaki Z1000-Z800-Z750[s][r] +Dissidenten plaza deeltje 71

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft wat moeite en engelen geduld gekost: Bi-xenon en twee LED bars! Waanzinnige lichtopbrengst!

[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er netjes uit! :)
Merk je trouwens veel verschil als je met een windscherm rijd?

Iemand trouwens nog ervaring met de storing "FI" ? (fuel injection)
Had het laatst op de snelweg na 2 uur rijden. Toen ik de machine uit en aan zette was het weer weg en heb het nog niet weer gehad.

Foba
 
Ziet er netjes uit! :)
Merk je trouwens veel verschil als je met een windscherm rijd?

Iemand trouwens nog ervaring met de storing "FI" ? (fuel injection)
Had het laatst op de snelweg na 2 uur rijden. Toen ik de machine uit en aan zette was het weer weg en heb het nog niet weer gehad.

Foba

FI geeft een storing aan, die kun je uitlezen en dan weet je wat er mis is. Als je een sportuitlaat hebt is de kans groot dat het van je servomotor is, maar dat los je zo op met een ServoBuddy
 
FI geeft een storing aan, die kun je uitlezen en dan weet je wat er mis is. Als je een sportuitlaat hebt is de kans groot dat het van je servomotor is, maar dat los je zo op met een ServoBuddy

Echt een verkopertje hier he ;)
Maar bedankt voor de tip. Wat ik dus begrijp is dat servobuddy gewoon een "juist" signaal terug stuurt naar de ECU.
Zal eerst eens kijken wat de oorzaak is van die FI fout. Geen idee nog hoe je dat moet uitlezen maar zal het even gaan opzoeken in de manual.

Thanks voor de snelle response
 
Echt een verkopertje hier he ;)
Maar bedankt voor de tip. Wat ik dus begrijp is dat servobuddy gewoon een "juist" signaal terug stuurt naar de ECU.
Zal eerst eens kijken wat de oorzaak is van die FI fout. Geen idee nog hoe je dat moet uitlezen maar zal het even gaan opzoeken in de manual.

Thanks voor de snelle response

Haha soms :+ helpende hand bieden en als het nodig is een oplossing kunnen aanbieden ;-)
Klopt, de servobuddy leest de ECU uit en geeft hem het signaal terug dat hij wil hebben. Hightech voor de gek houden _O-
 
full


lang geleden al eens aangekondigd, maar ik heb ook bixenon op mijn Z geknutseld :)

Ballasten in het gereedschapvakje (2010,abs)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een h7 cree led lamp in zitten. Resultaat: mooi wit licht wat lijkt op xenon en bijna plug and play. Lichtbeeld is helder en niet vervormd!
Zal wel een foto maken als hij weer terug is. Motor staat nu bij Rinket motorsport voor een akra demper op maat.
 
Foto's zien er netjes uit, maar ik heb een ander vraagje. Wie heeft bar end spiegels op z'n Z? Geeft dat nog een helder beeld boven de 80? Op mijn andere motor zie ik geen reet vanwege de trilling boven de 80, maar op de Z is alles super helder en trillingsvrij. Hou ik dat beeld ook met bar end spiegels?
 
Echt een verkopertje hier he ;)
Maar bedankt voor de tip. Wat ik dus begrijp is dat servobuddy gewoon een "juist" signaal terug stuurt naar de ECU.
Zal eerst eens kijken wat de oorzaak is van die FI fout. Geen idee nog hoe je dat moet uitlezen maar zal het even gaan opzoeken in de manual.

Thanks voor de snelle response

Uitlezen is gemakkelijk, als hij knippers, ff stoppen, motor NIET uitzetten.
Dan zet je de teller met mode op de totale kmstand, en dan druk je nog een keer op mode en houd hem ingedrukt. dan zie je een code in beeld komen.

Met een andere demper kan dit idd voorkomen maar dan gebeurt dat meestal direct al bij het starten of op contact zetten. Bij een ori demper kan dit ook bijv. komen dat je kabeltje naar de demper wat stroef gaat/vast zit. Het kan ook erger zijn zoals bijv. een sensor kapot.
Hieronder in de link zie je wat de code betekend. Of kijk in de link op pagina 127 hoe je hem moet uitlezen.
KAWASAKI Z750 ABS Service Manual (Page 129 of 681)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een h7 cree led lamp in zitten. Resultaat: mooi wit licht wat lijkt op xenon en bijna plug and play. Lichtbeeld is helder en niet vervormd!
Zal wel een foto maken als hij weer terug is. Motor staat nu bij Rinket motorsport voor een akra demper op maat.

Ben benieuwd hoe de led weggewerkt zit :) . Al een indicatie wanneer je motor weer klaar is? Wordt zondag mooi weer, ik zeg tijd voor een ritje weer 8-).
 
Ziet er netjes uit! :)
Merk je trouwens veel verschil als je met een windscherm rijd?

...

Foba

Ik merk enorm veel verschil met de windscherm. Druk is net van mijn borst c.q. schouders en nek af. Zeker aan te raden.


Ziet er inderdaad erg vet uit! Is dat zo'n setje van Retrofitlabs?

Set is idd van Retrofitlab

Ballasten zijn trouwens weggewerkt aan beide kanten van mijn luchtfilterhuis.
 
Heeft wat moeite en engelen geduld gekost: Bi-xenon en twee LED bars! Waanzinnige lichtopbrengst!

[afbeelding]
[afbeelding]

Blijft mooi O-) ik neem genoegen met de enkele xenon ;)

Wat betreft ruimte, die is er idd minimaal en ik heb zelf dan ook een mini ballast achter de tellers zitten. Heb ook abs en de ruimte onder de buddy is nihil. Momenteel ben ik bezig met een voedingskabel voor de Garmin en die heeft ook een kastje (origineel) die ik ergens kwijt moet raken...de nadelen van een naked :)
 
Uitlezen is gemakkelijk, als hij knippers, ff stoppen, motor NIET uitzetten.
Dan zet je de teller met mode op de totale kmstand, en dan druk je nog een keer op mode en houd hem ingedrukt. dan zie je een code in beeld komen.

Met een andere demper kan dit idd voorkomen maar dan gebeurt dat meestal direct al bij het starten of op contact zetten. Bij een ori demper kan dit ook bijv. komen dat je kabeltje naar de demper wat stroef gaat/vast zit. Het kan ook erger zijn zoals bijv. een sensor kapot.
Hieronder in de link zie je wat de code betekend. Of kijk in de link op pagina 127 hoe je hem moet uitlezen.
KAWASAKI Z750 ABS Service Manual (Page 129 of 681)


Bedankt! Ik zal er eens naar kijken als hij weer te voorschijn komt. Ik heb inderdaad een andere uitlaat gemonteerd. En geen servobuddy, dus hij komt hoogswaarschijnlijk daar achter weg.
IK zal het in de gaten houden. Zondag sowieso een dagje touren :]
 
Heeft iemand wel eens gehad dat je duo zitje niet goed meer blijft zitten? Ik kan die van mij nu naar achteren duwen en loshalen zonder sleutel. Das niet de bedoeling en mijn meiske vindt dat ook niet zo'n prettig idee.
Het is net alsof hij wel in het slotje komt, maar dat ik hem nu ook naast het slotje kan duwen zonder enige moeite.
 
Ik ga een paar dagen naar de Eiffel en ik wil geen tanktas of zijtassen meenemen.
Lijkt me ook niks om de gehele tijd met een rugzak om te rijden.
Enige optie is dan een zadeltas achterop. Om wat andere kleding in te doen, tandenborstel, etc.

Wie van jullie heeft een zadeltas, hoeveel liter en hoe bevalt deze?
 
Ik zal ook graag zo bi Xenon kit willen hebben.
Maar krijg mijn voor kuipje er niet af.
Kan niet goed zien hoe die vast zit durf niet hard te trekken ook.
Moet toch niet zo moeilijk wezen.
 
Ik zal ook graag zo bi Xenon kit willen hebben.
Maar krijg mijn voor kuipje er niet af.
Kan niet goed zien hoe die vast zit durf niet hard te trekken ook.
Moet toch niet zo moeilijk wezen.

Eerst het plastic kapje wat om je teller zit er af wippen. Twee pinnetjes indrukken en twee imbusjes losmaken.
Dan twee grotere imbussen losmaken en dan heb je zo de koplamp met kap en al los. Zie de handleiding aan het begin van dit topic!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan