Ja hoor, nog een....he Eddepet.....Begrijp 't ook niet hoor dat ie mij met jou verward
Ik vond er ook niet veel aan. Snap niet dat ie bij de heren van de pers zo goed scoort. Heb er geen seconde een vertrouwd gevoel bij gehad.Okee, vandaag trouwens nog meer Z-etjes gezien bij MP :
een Zwarte Z1000 (2003 model)
een Oranje Z1000 (2007 model) met akra- slipons
En vandaag een ritje gemaakt op de cb1000r, vind dit persoonlijk geen fijne fiets, t blok reageert en rijdt niet erg soepel en in de bochten vind ik 'm ook nogal tegenvallen, geef mij maar een Z-et
Ja hoor, nog een....he Eddepet.....
En de kijkersvraag voor vandaag is;
En uit welke serie komt bovenstaande ook alweer...
ik was destijds naar werkendam gereden naar Hyperpro zelf,weet alleen niet meer wat een set veren mij gekost heeft [heb even op het www gekeken 210€,komt dan nog montage bij dan]
Ja hoor....de drie musketiers zijn compleet....snap het ook niet......de een drinkt thee en de andere koffie
In de vorkpoten en ergens bij de achterbrug....He mensen,
watis een goede plek voor hyper pro vering te plaatsen?
Ik woon zelf in limburg.
En wat gaat het ongeveer kosten?
Ontstekingsvervroeger.ik heb even snel 2 vraagjes:
Wat is dat ding (2 grote cirkels, 1 kleine cirkel) wat vast zit aan de cilinder en aan de carter?
Zie foto:
[afbeelding]
En daarnaast vroeg ik me af of iemand van jullie 4 in 2 aftermarket uitlaatbochten weet, wil af van die zware fabrieksbochten
het smoelt wel goed.Beetje Mad Max stijl. Gaan we op de ruige toer?
dat snappen maar weinig mensen.pfff kom net uit spijkenisse botlek tunnel door 21:00 staan ze er met een flitser....... flink remmen en volgens mij nog net op tijd de toegestane snelheid ter hoogte van flitser.... ze geven niet meer de welbekende flits he? werkt op infra rood.... snap het niet hoor? Zou voor verkeersveiligheid zijn... Beamer achter me klapte bijna achterop .. hoezo veilig... we waren nagenoeg enige op de weg...ik snap het echt niet wrom er op dat soort momenten en op die plekken geflitst wordt...
Bedankt voor de tip. Vorig jaar stonden ze er ook al meerdere keren maar dan overdag.pfff kom net uit spijkenisse botlek tunnel door 21:00 staan ze er met een flitser....... flink remmen en volgens mij nog net op tijd de toegestane snelheid ter hoogte van flitser.... ze geven niet meer de welbekende flits he? werkt op infra rood.... snap het niet hoor? Zou voor verkeersveiligheid zijn... Beamer achter me klapte bijna achterop .. hoezo veilig... we waren nagenoeg enige op de weg...ik snap het echt niet wrom er op dat soort momenten en op die plekken geflitst wordt...
Zeker!!het smoelt wel goed.
In de vorkpoten en ergens bij de achterbrug....
Sorry, kon het niet laten..
je hebt je slaap nodig, je word ook een daagje ouder.Ik stop er mee. Morgen weer vroeg op.
Mazzel,
Bedankt voor je reactie, Ad! Het is idd een leuke club.......je probeert ze iig wel netjes uit beeld te houden
was een leuke groep zo in t voorbijkomen.
wie weet.Bedankt voor je reactie, Ad! Het is idd een leuke club.......
Ga ik nog zedjes tegenkomen in Luxemburg e.o. met het hemelvaart weekend?
wat ben ik toch blij dat ik voor jouw dubbellicht heb gekozen fulleke
mijn dubbellicht vriend
bij de weg ga je nu nog mee naar de eifel.?
Nee jo, als je opschiet kan je het nog net halen
Ik laat er wel een keer een kennisje van me naar kijken, 't zal wel een kleinigheidje zijn.Draai hier ook Mozilla, maar geen problemen met MF
Snap 't ook niet, om te beginnen hebben we een héééél ander kapsel!Begrijp 't ook niet hoor dat ie mij met jou verward
snap het ook niet......de een drinkt thee en de andere koffie
Oeps, nou word ik bang!En toch beginnen he!Ik heb je nog zo gewaarschuwd.
Koot & BieJa hoor, nog een....he Eddepet.....
En de kijkersvraag voor vandaag is;
En uit welke serie komt bovenstaande ook alweer...
Hier worden vriendschappen geboren!Ja hoor....de drie musketiers zijn compleet....
In de vorkpoten en ergens bij de achterbrug....
Sorry, kon het niet laten..
pfff kom net uit spijkenisse botlek tunnel door 21:00 staan ze er met een flitser....... flink remmen en volgens mij nog net op tijd de toegestane snelheid ter hoogte van flitser.... ze geven niet meer de welbekende flits he? werkt op infra rood.... snap het niet hoor? Zou voor verkeersveiligheid zijn... Beamer achter me klapte bijna achterop .. hoezo veilig... we waren nagenoeg enige op de weg...ik snap het echt niet wrom er op dat soort momenten en op die plekken geflitst wordt...
Te koop: Setje short Titax rem-, koppelingshendels voor Z750 '07-'09
€120,=
Voor meer info en foto's klik hier
mogguh
weet hier iemand wat precies een brandend FI (fuel injection) lampje zou kunnen betekenen?
Afgelopen maandag reed ik over de dijkjestoen opeens tijdens het accelereren het lampje ging branden en er helemaal 0 vermogen meer uit kwam. Gewoon ff voor 1-2 seconden en vervolgens weer goed. Daarna ook weer af en toe lampje aan en uit met als gevolg een beetje een oncontroleerbare motor (gas aan-uit-aan-uit effect )
Toen ff gestopt, 5 minuten later weer verder, maar ook toen weer op onvoorspelbare momenten weer geen vermogen (en dus FI lampje aan).
In het boekje staat alleen dat ik het door een 'qualified Kawasaki dealer' moet laten bekijken...
Any tips?